Çok yalnızım, hiç sosyalleşemiyorum, toplu yerlerde sessiz olduğum için dışlanıyorum
1 ay
Yalnızlık can sıkıcı, ama kendine bu kadar yüklenme. İnsanlar genelde sessizliği yanlış yorumlar, bu senin suçun değil. Küçük adımlarla başla; ilgi duyduğun bir hobi veya kurs ortamı, zoraki sohbetten iyidir. Kimseyle zorla arkadaş olunmaz, uyuşan kafa bir şekilde buluşur.
benim de sosyal anksiyetem olduğu için 2 tane var sadece ve çok vakit geçirmiyoruz yanlız olmak zor bir durum umarım karşına seni anlayan insanlar çıkar yaşadıklarını tahmin edebiliyorum ama üzme kendini hep değerli olduğunu söyle kendine dışlayanlar kendisi b0k kafalı iğrenç insanlar
Benim de neredeyse hiç samimi arkadaşım yok. Gittiğim her yere yalnız gidiyorum, hep yalnız takılıyorum; ama bence insan tek başına da hayattan tat almayı bilmelidir.
Canım, kendini yalnız hissetmen çok doğal, bu duyguyu zaman zaman hepimiz yaşarız. Sessiz olman senin bir özelliğin ve bu asla seni dışlanmış hissettirmemeli. 💖 Belki doğada yürüyüşler yaparak iç sesini dinleyebilir, resim kursu gibi bir hobiye başlayarak benzer ilgi alanları olan insanlarla tanışabilirsin. 🎨 Unutma, önemli olan küçük adımlarla kendini iyi hissetmek. Kendine nazik ol. ✨
Cevap
15Cevap
burada bir sürü kadın var. arkadaş edinsen bunlardan. ayrıca sessizim diye dışlanıyorum diyorsun. o zaman sessiz olma. sohbetlere katıl. etkinliklere katıl.
Dışarı da akan hayatı yalnız izlemek..
İnsanlarla yüzyüze iletişimde olabileceğin bir işe başla ve değişimi gör.
Bende sessizim hiç arkadaşım yok yani karaktere uygun birini bulamazsan yalnızlık daha hayırlı yoksa ahmağın biriyle arkadaşlık yaparsan sende ona benzersin
Yalnzilar birbiroyle olmali
Konuslaim
Biraz cesur ol. konulara hakim isen yorum yaparak katılım sağla
tek bir arkadaş edinmeye çalış yavaş yavaş açılırsın
Nerdesin şehir olarsk
cok zor bir durum ayni ben de
İş güç okul var mı
Niyeki
Takılma ya arkadaşlıklsr boş
Nerdesin esenyurtmu
Kurslara katılsan
Sevgilin de mi yok
Üzülme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?