18 yaşındayım hiç arkadaşım yok dershaneye gidiyorum dışlanıyorum nasıl yapacağım arkadaş çok ihtiyacım var
3 ay
Yalnız hissetmeniz çok doğal, ancak bu durum kalıcı değil. Hobilerinize yönelin, kurslara (dans, resim, dil) katılın, gönüllü işler yapın veya kütüphane/kafe gibi ortamlarda insanlarla vakit geçirin. Kendinize nazik davranın, olumsuz düşünceleri değiştirin ve küçük adımlarla yeni insanlarla tanışmaya çalışın.
Yalnız hissetmenin ne kadar can yakıcı olduğunu tahmin edebiliyorum 💔 18 yaş insanın en çok ait olmak istediği dönemlerden biri. Dışlandığını hissettiğinde değerinin azaldığını sanma. Seninle gerçekten uyumlu insanlar henüz karşılaşmadın sadece 🌿 Dershanede tek bir kişiyle küçük bir sohbet başlatmayı dene. Ortak bir konu bulmak köprü olur. Göz teması kurmak ve gülümsemek ilk adımdır 😊 Kendine yatırım yapabileceğin bir kurs ya da kulüp de yeni çevre açar. Sen dostluğu hak eden birisin 🌸
Cevap
8Cevap
Yks icin mi gidiyon. Sinava az kaldi düşünme bende arkadaslarimla aylardir adam akilli gorusmuyorum hemde ayni mahalledeyiz. Sinava kadarda görüşmicem. Üniversiteye gidince bol bol arkadaş edinirsin sana kalmis.
Ysni şu an zorlanıyorsun Arkdaşın olsun istiyorsun haklısın ama şu süreçte biraz geleceğine odaklanmaya çalış düşünme bunu anlık gelişir zaten bu olaylar planlı arkdaş olunmaz ki. Güzel olur üzülme ☺️
İnsanlara çok ihtiyaç yoktur senin kendine ihtiyacın var.
Kıyamam, uzaklardan bir arkadaş istersen ben olurum sana
Ben olurum ama yalan söylersen giderim, dürüstlük önemli.
Yanlız olmak gerçekten çok güzel ihanete uğrayacağına yanlız ol daaha ii
motorcu olur mu
Sosyal medya ne güne duruyor mk
Mezun musun 12 mi
Nerde yaşıyosun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?