Su an lise 4'teyim.
Arkadaşlarım 3 tane 1'iyle çok samimiydik ama okullar kapaninca 1 kez mesaj atmadi. Okuldayken 2 'mız vardık samimiydik sanirdim sadece tek kalmamak icinmis. Diger 2 'si ile zaten sadece eglenme toplu eğlencelerde samimiyiz 1 kez derdimi anlatmadım.
Sanal arkadaş yaptım arkadaşlarım olsun diye ama hep sogukluk girdi bitti.
Lise dostlukları üniversite arkadaşlarından iyi olur üniversite arkadaşları hep çıkar diyolar. Şu an elimde 1 arkadaşım yok insanların ilgisine muhtaç gibi hissediyorum. Hep beraber pikniğe kafelere gidenlere çok özeniyorum.
Arkadaşlarım 3 tane 1'iyle çok samimiydik ama okullar kapaninca 1 kez mesaj atmadi. Okuldayken 2 'mız vardık samimiydik sanirdim sadece tek kalmamak icinmis. Diger 2 'si ile zaten sadece eglenme toplu eğlencelerde samimiyiz 1 kez derdimi anlatmadım.
Sanal arkadaş yaptım arkadaşlarım olsun diye ama hep sogukluk girdi bitti.
Lise dostlukları üniversite arkadaşlarından iyi olur üniversite arkadaşları hep çıkar diyolar. Şu an elimde 1 arkadaşım yok insanların ilgisine muhtaç gibi hissediyorum. Hep beraber pikniğe kafelere gidenlere çok özeniyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer