Arkadaşım yok diye üzülüyorum, ne yapmalıyım?

Su an lise 4'teyim.
Arkadaşlarım 3 tane 1'iyle çok samimiydik ama okullar kapaninca 1 kez mesaj atmadi. Okuldayken 2 'mız vardık samimiydik sanirdim sadece tek kalmamak icinmis. Diger 2 'si ile zaten sadece eglenme toplu eğlencelerde samimiyiz 1 kez derdimi anlatmadım.
Sanal arkadaş yaptım arkadaşlarım olsun diye ama hep sogukluk girdi bitti.
Lise dostlukları üniversite arkadaşlarından iyi olur üniversite arkadaşları hep çıkar diyolar. Şu an elimde 1 arkadaşım yok insanların ilgisine muhtaç gibi hissediyorum. Hep beraber pikniğe kafelere gidenlere çok özeniyorum.
Arkadaşım yok diye üzülüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla