Arkadaşım yok diye çok üzülüyorum ne yapabilirim?

Lisede dışlandım ve 4 yıldır çok yalnızım geçen gün gün içinde çok ağladım ve kalbim çok ağırdı diyorum tek arkadaşlarım olsaydi da kötü davransalardi bu kadar üzülmezdim en azından
Arkadaşım yok diye çok üzülüyorum ne yapabilirim?
Cevapla