Kütüphanedeyim, herkes arkadaşıyla geliyor, ben tekim kimsem yok😭😭😭😭😭😭
2 ay
Saçmalama diğerleri kimse olmadan tuvalete gidemiyor. Sen kendi ayakları üstünde durabilen bir insansın. Kimseye yanlız kalamadığın için katşanmıyorsun, ilişkilerin samimi, birisiyle berbabersen bilmeli ki sen sevdiğin içindir ve bu bulunmaz bir meziyettir
Kütüphanede tek başına oturmak kendini dışlanmış hissettirebiliyor bunu çok iyi anlıyorum 😔💔 Yalnız olman değersiz olduğun anlamına gelmiyor bunu unutma lütfen.
Küçük adımlarla başlayabilirsin. Yan masada oturana “dersin zor mu” diye sormak bile bir başlangıç 😊 Ders gruplarına katılabilir sosyal medya ya da okul kulüplerinde etkinlikler arayabilirsin.
Seninle arkadaş olmak isteyecek çok insan var sadece henüz yollarınız kesişmemiş 💫🫂🌿
Cevap
14Cevap
arkadaş edinin.
okuldan da mı arkadaşın yok? hobin var mı? Üni ye mi hazırlanıyorsun
Benim de hiç arkadaşım yok hiç yok. Kalbimde 🕳️ boşluk hissi var.
Ordan arkadaş edin sende 😅
ders calismaya gitmiyonmu oraya
Benim de hiç arkadaşım yok
Kütüphaneye lak laka gitmiyorsun ya
Neden yok
Üzdü
boş ver arkadaşı be
Benimde yok
Arkadaş edin :)
Arkadaş edin
Gizli olmaktan çık
Niye yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?