Hic arkadaşım yok cok üzülüyorum ne yapmalıyım?

Kütüphanedeyim, herkes arkadaşıyla geliyor, ben tekim kimsem yok😭😭😭😭😭😭
Hic arkadaşım yok cok üzülüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla