Hiç arkadaşım yok canım yanıyor ne yapmalıyım?

Bir tane bile arkadaşım yok ben dayanamıyorum artık çok yalnızım bu yalnızlık beni çok üzüyor lisede dışlandım dershaneye gidiyorum şu an yine dışlanıyorum benim arkadaşlarımla gezmek hakkım değil mi neden benim kaderim böyle
Güncellemeler
3 ay
İnsanlar çok kötü beni aralarına almıyor
Güncellemeler
3 ay
İnsanlar gerçekten çok zalim çok kötü
Hiç arkadaşım yok canım yanıyor ne yapmalıyım?
Cevapla