4 aylık ilişkimi bitirip onu engellemekle hata mı yaptım, doğru mu yaptım?

4 aylık ilişkim vardı, 15 gün önce ailevi sorunlarım var deyip ortadan kayboldu, bir kere aradım, mesaj yazdım gördü cevap vermedi. 15 gün sonra geldi, yine bir uygulama var, bir tek bana yazmadı. 5 gün bekledim sordum küs müyüz diye, bana ailesiyle sorunlarının olduğunu bahsetti, yine ben de ona inanmadığımı, yalan söylediğini söyledim, engelledim. Doğru olan buydu, değildi.

4 aylık ilişkimi bitirip onu engellemekle hata mı yaptım, doğru mu yaptım?
Cevapla