4 yıllık ilişkim benim kistlamam yüzünden bitti napmaliyim?

Öncelikle yaptığımın yanlış olduğunu benden ayrılınca anladım fakat iş işten geçti. İlişkimiz sürecinde böyle ufak tefek şeyler yaşadık. 4 senelik ilişkim vardı. 2. Senesinden sonra kendi işini kurdu. İşi nedeniyle birçok kızın fotoğrafını çekiyordu ve benimde modum dusuyor tartışıyordk. Beni uyardı işinin bu olduğunu saygı duymam gerektiğini söyledi. En son o çevrimici iken kimle konuşuyorsun vs üstüne gittim. Oda paranoyak misin konuşmak istemiyorum dedi ve 3 gün sonra mesaj attı ben ayrılmak istiyorum diye. Aramasını söyledim aradı 1 saat konuştuk ben özür diledim ama o devam etmek istemediginj 2 seneden beri aynı şeyleri yaşadığını artık tükendiğini söyledi ve ikimizde telefonda ağladık. Çok emek verdiğini söyledi. Benden nefret etme günün birinde belki tekrar karşılaşırız güzel anılarımız oldu seni iyi hatırlayacağım dedi. Sonra kapattık. Ben dayanamayıp ona yazdım duzelebilecehini söyledim. Hep söylediğimi ama duzelmedigini söyledi. çok değer verdim çok sevdim. Ama artık sabrım sevgimin önüne geçiyor tahammül edemiyorum ve seni uyardım. Sabrım sevgimin önüne geçerse bunların olacağını söyledim dedi. Bana inanmasını duzeltebilecegmi söyledim Bana zaman ver dedi. Neyse sınavlarım var odaklanamadihimi netlik istediğimi umutlandugimi söyledim. Oda umutlanma bitti dedi. Derslerine odaklan dedi. Bende engelle o zaman dedim ve beni 1 gün sonra engelledi ben yine yazdım. Aferin önce sen kendi inancını bitirdin sonra benim umudumu kırdın dedin. Engelimi kaldırır düşman olmayalım sana değer veriyorum dedim. Düşman değiliz dedi. Ben biraz daha yazıp engelimi kaldırır mısın bi daha yazmicam dedim. Mesaj atmadı ve engelimi kaldırdı. Ona teşekkür ettim sevdiğini hissediyorum inşallah birgun özlersin ve bana inanırsın hersey güzel olacak o zaman söz yazdım. Cevap vermedi. Ertesi gün ben yanlış mı hissediyorum dedim cevap vermedi. Ayrıldıktan sonra 1 ay az çok mesajlaştık. Yanls mi hissediyorum dedikten ve cevap alamadiktan sonra 1 haftadır yazmıyorum instada takipteyiz vatsapta normal engelsiz. Onunla iletişime geçmek istiyorum sizce naomaliyim kafasında bizi bitirir mi 😏
4 yıllık ilişkim benim kistlamam yüzünden bitti napmaliyim?
Cevapla