4 aylık ilişkide ara vermek doğru muydu, eski sevgilimin beni ve ailemi engellemesi normal mi?

Sevgilim ile 4 aylık bir ilişkimiz oldu. İlk 1-1.5 ayımız çok iyiydi daha sonraları memleketine gitti ve geldiğinde ise çok değişti. Tanıyamaz olmaya başladım. Davranışları, ruh halleri çok değişti. Aile özlemi olsun, bazı şeylerin etkileri olsun çok etkiledi onu, özellikle gidip geldiğinde ailesinin gururunu küçük düşürmemeye falan çalışmaya başladı, ikimiz de üniversitede okuyoruz. Ben de böyle kafanı toplaman gerek yoksa birbirimizi daha çok yıpratacağız diye ara verelim dedim, o da ikimiz için de bu iyi olacak dedi ve onayladık. Ama sorun şu ki doğru olanı mı yaptık? Bir diğeri ise o gün annemi ve kız kardeşimi hemen takipten çıkarmış ben bir şey demedim. Ablasını takip ediyordum, onun gibi yapıp çıkartmadım. Daha sonraki, yani bugün ayrılığımızın ikinci günü bir arkadaşı beni takipten çıkarmış. Yani ne yapmalıyım? Yazmayıp beklemek daha mı iyi olur kafasını netleyene kadar veya özleyene kadar bilemiyorum.

4 aylık ilişkide ara vermek doğru muydu, eski sevgilimin beni ve ailemi engellemesi normal mi?
Cevapla