Yıllardır kardeşime bakıp 500 bin TL borca girdim, artık bakamayacağımı söyleyince defol dediler bu mu insanlık?

Kardeşim, sana ihtiyacım yok dedi. O kadar sinirliyim, umarım felç geçirmem. Ahlaksız şeyler yazanlar yazmasın lütfen, çok kötüyüm. Bu yaşa kadar boşuna ömrüm gitmiş, tek gün yaşamadım.
Güncellemeler
1 ay
Boşa geçen ömür bu borçlarla nasıl yaşayacağım keşke ölsem
Yıllardır kardeşime bakıp 500 bin TL borca girdim, artık bakamayacağımı söyleyince defol dediler bu mu insanlık?
Cevapla