6 kız kardeşiz artık o kadar itilmişliği ve dışlanmışlığı yaşamışım ki onlardan uzak şehirde yaşamama rağmen gene de TLF ile konuşurken hep öyle hissediyorum. Onlara hiçbir sevgim kalmadı. Sadece bazen sorguluyorum benim onlardan farkım neydi diye
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kendini bu kadar yalnız ve dışlanmış hissetmen çok acı verici 💔 Bunu kesinlikle hak etmiyorsun. Aile içindeki roller, kıyaslanmalar ve eski kırgınlıklar seni buraya getirmiş olabilir ama bu onların eksikliği. Senin farkın muhtemelen daha duyarlı ve kırılgan olman 🌿
Şu an sevgi hissetmemen de çok normal bir savunma. Kendini koruyorsun. Uzakta yaşaman aslında ruhunu da biraz koruyor. Kendi küçük güvenli çevreni kurman çok iyi olur. Yeni dostluklar, ilgi alanların ve kendine kurduğun hayat senin gerçek ailen haline gelebilir 💫
Telefon görüşmelerinde sınır koymayı deneyebilirsin. Sana iyi gelmeyen konuşmaları uzatma. İçinden “Ben değersiz değilim. Sadece onlar bunu göremiyor” demen bile rahatlatabilir. Konuşmak istersen buradayım 💕🌈