Baskıcı ve üstüme çok düşen Ailem beni halime bıraktı bu niye olabilir?

Ailem eskiden beri herşeyime karışırdı şu an 18 yaşına 2aydir yeni girdim ve artık eskisi kadar baskı yapmıyor gibiler nere gitsem çıkıp gidiyorum bazen kiziyo gibi oluyorlar örneğin merkeze gitmiştim habersiz o gün annem haber niye vermedin diye kızdı Max böyle yani artık hatta ben yaşadığım şehre de hiç ait hissetmiyorum+ evimiz şu an köyde burada kendimi kenara sıkışmış gibi hissediyorum merkezide yok gibi ve burayı sevmiyorum bu yüzden başka bi şehire taşınmayı düşünüyorum onlarada söyledim gidicem diye istemiyorlar tabi ama paramı biriktirdiğim ve uygun yer bulduğum dakika gidicem bunun farkındalar sanki mesela bizim bi normal ev bide konteynır ev var ben bı kaç gündür bu konteynır eve onlardan önce gelip tek kalıyorum hatta dün hiç aramadilar bugünde babam nerdesin eve götürüyimmi seni dedi yok bugünde burada kalicam her gün olmaz falan dedi neyse sonuçta tek kalıyorum burada yine günlerdir bide anlamlar arayınca hiç acasim gelmiyor bayadır en son ne yapiyon yazdı bı tanesi cvp verdim o kadar ve benim konteynır da tek kaldığımı biliyor beni yokluyor gibi yazdı hatta bugün merkeze gittim yemek yemeye konteynır da yicek yoktu ve biraz gezdim dedim iyi yapmissin dedi normalde binbir türlü şey düşünürdü biliyorum çünkü (ablamda eskiden beni hayattan soğutucak derecede baskiciydi oralara girmiyorum bile) ablam evli ve ayrı evde yani ve annem babamda eskisi gibi davranmiyorlar istesem herşeyi yapabilirim artık eski baskinliklari kalmadi bu biraz tuhafıma gitmeye başladı eskiden çok baskınları tüm ailem bana artık değiller ama ben onlardan bu yüzden sogudum sanki yani onlar düzeldi a. a ben eski ben değilim hep uzak kalmaya çalışıyorum onlar farketmis olabilirmi bide bı yandan rahatım ama konuşmayınca suçlu hissediyorum başka bı şehre tasinip tek yaşasam onlardan iyice uzaklasirim dusuncesi biraz tedirgin ediyor suçlu hissediyorum ama dünden hazırım tabi hahaha siz benim yerimde olsanız naparsiniz taşınır ve bu cizgide kalirmiydiniz ailem niye iyi olmaya başladı sizce?
Baskıcı ve üstüme çok düşen Ailem beni halime bıraktı bu niye olabilir?
Cevapla