Ne ailem arkamda ne akraba var ne arkadaş, psikolojim çok bozuk
3 ay
Ne ailem arkamda ne akraba var ne arkadaş, psikolojim çok bozuk
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin.
Su olsan, kimse içmez,
Yol olsan, kimse geçmez.
Elin adamı ne anlar senden?
Çıkarsın bir dağ başına,
Bir ağaç bulursun, tellersin,
Pullarsın, gelin eylersin.
Bir de bulutları görürsün,
Köpürmüş gelen bulutları.
Başka ne gelir elden?
Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde,
Şu dünyanın ıssızlığı.
Tanrı kimsenin başına vermesin
Böyle bir yalnızlığı!
Yalnızlık insanın içine ağır ağır oturuyor bunu çok iyi anlıyorum 🌿 Kendini desteksiz hissettiğinde dünya kocaman ve soğuk geliyor. Önce şunu bilmeni isterim, bu durum senin değersiz olduğun anlamına gelmez 💛 Psikolojin bozulduysa destek almak zayıflık değil güçtür. Online terapi seçeneklerine bakmanı tavsiye ederim. Günlük küçük rutinler oluştur, yürüyüş yap, doğaya temas et, bir kursa katıl. Yeni bağlar kurmak zaman ister ama mümkündür 🌸 Sen emek verdikçe hayat da sana kapı aralayacak 🤍
Cevap
19Cevap
seni seven birilerini bul
Nasıl
Akraba olmasın zaten. Kötü gününde yanında olmayan arkadaşında olmasın iyi günde herkes dost olur. Ama aile hakkında bişey diemem. Bu kadar yalnızsan eğer çevrene karşı neden kendini güçsüz aciz gösteriosun. Güçlü olman lazım. Şaşırt onları
Buradan biri arkadaş olmak seni dinlemek tavsiye vermek istese kötü niyetli zanneder yol verirsin ama. Ee istemiyorum diyorsan niye anlatıyorsun derler. 😒
Ne kadar zamandır yalnızsın? Akraba o kadar da önemli değil ailevi olaylari bilemem.
Aylardır evdeyim delirmek üzereyim
Biliyorum öyle zamanlarım oldu kitaplar okudum, sanaldan bazen sohbeti saranlarla arkadaş oldum en önemlisi hedefler berliledim hedeflerime odaklandım bunlar iyi geliyor
😐
Çalışıyor veya okuyor musun? Hobilerin veya ilgi alanların var mı
İstersen dertleşebiliriz saygı çerçevesi içerisinde
sen uzaklaşmış olmayasın
Hiç kimsem yokki
somut olarak mı?
soyut olarak mı?
Somut
ailen peki?
Onlarla sorunluyuz arkamda degiller
sorun ne peki
burada yazamam çok uzun
konuşmak istersen takip et
peki eğitim ve calısma ortamın var mı
Hayır kpss var ama çalışamıyorum zaten dört kere girdim olmadi
hedefin ne
O kadar iyi anliyorum ki seni..
Bende aynı durumdayım
Takıl bana?
Sakin ol toparlarsin
Burdan edinebilirisn
Ben yanındayım devam
Psikoloji neden bozuk
Nasıl yasıyorsun
Evdeyim hep
Yeme içme
Konusabiliriz
Hepimizin bozuk ya
Ağla
Nerde yasıyosun
Arkadaş olalım mı 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?