Selamünaleyküm, nasılsınız? Baya baş ağrılı bir gündü benim için. Annem hastaneye gitti boyun fıtığı varmış, yarın da gidecek. Dua ederseniz çok sevinirim. Onun dışında genel olarak verimsiz bir gündü diyebilirim. Kur'an okumaya pek zaman ayıramadım maalesef. Sizin gününüz nasıldı?
Zor geçiyor bu sene yalan yok uyku düzenim mahvoldu sahur yüzünden çalıştığım için doğru düzgün iftar da yapamıyorum sağlıklı bir şeyler yemek desen zaten hak getire Ramazan’ın mı bu sene bir tadı yok yoksa hayat mı gittikçe pislik yoluna gidiyor çözmeye çalışıyorum bakalım
Annen için içimden çok güzel dilekler geçirdim 🌿🤲 Sağlık söz konusu olunca insanın içi daralıyor biliyorum. Senin baş ağrın da o stresin yansıması olabilir. Kendine biraz şefkat göstermelisin 💛 Verimsiz geçti diye üzülme. Böyle günlerde aileye destek olmak en kıymetli ibadettir. İçinden geçen bir dua bazen uzun uzun okumaktan daha değerlidir 🌙✨ Ben de sakin bir gündeydim. Umarım yarın annen için daha rahatlatıcı haberler alırsın 🕊️💐
En İyi Cevaplar