Annem neden hiçbir sevgilimi sevmiyor, sürekli kriz çıkarıp beni suçluyor?

Annem babamla boşanmış bir kadın, boşandıktan sonra kendi özel hayatını bir türlü oturtamayan, bu yüzden artık hiçbir adamla konuşmayan biri

Annem sevgilimi bir gün sevdiğini söylüyor bir gün nefret ettiğini söylüyor bir gün beni ayrıl diye darlarken diğer gün sen onun gibisini b. k bulursun falan diyor. Dün tansiyonum çok fazla düştüğü için gece hastanelik oldum ve beni sevgilim götürdü 6 saat kadar serumlar iğneler yedim sevgilim başımda durdu her şeyimle ilgilendi o ara bi bayıldım onlarda var. Benim bilincim gitmeden sevgilime dedim ki her ne olursa olsun annemi ara haber ver o da tamam dedi yediğim serumları iğneleri ayılıp bayılmamı saat saat söyledi anneme ve ben annemi istiyorum yanımda o da gelsin dedim sevgilim annemi aradı abla alayım seni gel falan dedi annem sevgilime gidip ben benim kıza çok dedim hasta hasta dışarı çıkma diye ( açılayım diye yürüyüşe çıkmıştım. Buna laf edip okula gittiğim zaman bir şey demiyor üni son sınıfım) ona orada müstahak hasta hasta yatmak ne b. k yerse yesin diyince sevgilim kızıp abla sen ne saçmalıyorsun deyip telefonu yüzüne kapatmış. Annem ardından beni aradı telefonda bana sevgilimi şikayet ediyor benimle saygısız konuştu etti, anne dedim sen ona ne dedin ne konuştunuz bak özet geç tansiyonum 7,4 çıktı çok zor konuşuyorum dedim kendi söylediğini söylemedi bağırmaya devam etti ben de yüzüne kapattım çünkü orada herkes beni düşünürken annem haklı haksızı arıyor. 6 saatin sonunda eve gittim eve gelir gelmez aynı konudan bağırıp çağırdı bugün aynı konu ben de en sonunda dedim ya konuyu anlatırsın ya da sus dedim anlatmadı ben sevgilimden zorla öğrendim bana dedi ki hayatım boş ver önemli şeyler değil dedi anlattırdım yine de ve anneme dedim ki sen hem ondan nefret ettiğini söylüyorsun hem beni şikayet ediyorsun, ondan istediğin cevabı alamayınca yediremedin bana bu sefer onu şikayet ettin. Herkes orada benim sağlığımı önemserken sen kendi haklı haksız konunu düşünüyorsun dedim. Hem yanıma gelmiyorsun gram desteğin yok sürekli köstek oluyorsun dedim çünkü gerçekten öyle ben ne zaman hastalansam gram umursamaz bağırır çağırır. Bundan 7-8 ay önce kalp krizi geçirdim onda bile herkes geçmiş olsuna gelirken annem insanlara sude değil yakında ben kalp krizi geçireceğim bıktım bu kızdan diye orada bile kendine malzeme aradı. İnsanlar anneme dedi ki senin kızın ölebilirdi onu stres yapma dedikçe annem yine yerinde durmadı ve kalp krizi geçirmemi de sevgilime bağladı ben şimdi ne yapayım? ne yaparsam yapayım önüne somut kanıt bile sunsak asla hatasını kabul etmeyen her olayda dikkat çekmeye çalışan biri var

Güncellemeler
4 ay
Annem bugün dediki bide dün beni hastanede arayıp bana senin her şeyini saat saat haber veriyor pis mendebur dedi bende dedim ki sen iyi misin? ben istedim dedim sözde beni umursamıyorsan şunu umursarsın burada sevgilimin ne suçu var dedim
Annem neden hiçbir sevgilimi sevmiyor, sürekli kriz çıkarıp beni suçluyor?
Cevapla