Ya lütfen yorumlayın ben niye bunları yaşıyorum?

Anlam veremediğim ama sürekli yaşadığım bir durum var. Üniversitede üçüncü sınıfım ama birinci sınıftan ders alıyorum. Bugün ilk kez gittim, bi çocuk aldı powerbankimi bunu bana sat diye ısrar etti, internetten fiyatına falan bakıyor nerelisin belki ortak nokta olursa satarsın diyor, adın ne dedi Elif dedim benim de göbek adım Elif dedi slwmsşwösşwl hep bu durumu yaşıyorum ilk kez konuştuğum erkeklerle. Beni saf gördükleri için mi bunu yapıyorlar böyle alaycı davranıyorlar? Mesela samimiyetimin olmadığı bi çocuk bana saçımı yeni kızıla boyamıştım "şş çakma kızıl baksana” demişti gülerek, başka bi çocuk suratıma bakıp sen fondöten sürmüşsün dedi, yine aynı kişi giydiğim kıyafetle dalga geçti. Daha yeni tanıştığım başka bi erkek bana Ahmet tanıyor musun Mehmet'i tanıyor musun gibi sorular sordu arkadaşları güldü anlamadım. Kolundaki yarayı gösterip "Osman bıçaklayacaktı ben kendime batırdım" dedi dalga geçti galiba. Başka bi tanesi saçıma yandan küçük örgü yaptım diye bunu niye yaptın ki falan dedi, mahkeme duvarı gibisin dedi güldü falan. Başka bi tanesi dm'lerini göstersene dedi. Sonra da senin adın neydi dedi Elif dedim, ben seni Sena diye biliyorum ben sana Sena diycem dedi. Kız arkadaşlarıma hiç bunlar yapılmıyor

Ya lütfen yorumlayın ben niye bunları yaşıyorum?
Cevapla