Evlilik dışı bebeğim oldu herkes yargılıyor bıktım bu durumdan ne yapmalıyım?

Bir şekilde oldu ve ben aldırmak yerine dünyaya getirmeyi tercih ettim. Evlilik dışı oldu, ayrıldım hayatımdaki kişiden. Sürekli yargılıyor insanlar takmadım hep ama sıkılmaya başladım ne yapmalıyım

Evlilik dışı bebeğim oldu herkes yargılıyor bıktım bu durumdan ne yapmalıyım?
Cevapla