Bir şekilde oldu ve ben aldırmak yerine dünyaya getirmeyi tercih ettim. Evlilik dışı oldu, ayrıldım hayatımdaki kişiden. Sürekli yargılıyor insanlar takmadım hep ama sıkılmaya başladım ne yapmalıyım
3 ay
Bir şekilde oldu ve ben aldırmak yerine dünyaya getirmeyi tercih ettim. Evlilik dışı oldu, ayrıldım hayatımdaki kişiden. Sürekli yargılıyor insanlar takmadım hep ama sıkılmaya başladım ne yapmalıyım
Türk kültürüne aykırı şeyler olduğu için her zaman eleştiri konusu bunlar. O yüzden kendi başına ilerlemek zorundasın belki ailen dostların da arkanda durmaz ama işte mecbur. Yargılamıyorum haddime değil ama keşke olmasaydı.
Etrafın seni bunaltması çok normal 😔 ama verdiğin karar cesur ve kalbinden geçeni yapmışsın. İnsanların ne düşündüğünü kontrol edemezsin ama kendi sınırlarını koruyabilirsin. Desteğe ihtiyacın olduğunda güvendiğin kişilerle daha fazla iletişim kurabilirsin. Kendine ve bebeğine odaklandığında hayatın hafifler 🌿💛
Cevap
6Cevap
E bizim toplum böyle bilmion mu sank yeni mi ogrendn böyle oldgnu sank
Maalesef bazen istenmeyen durumlar oluyor. Önlem almak çok dikkat ister
Takmamaya devam et bu senin hayatın onların değil herkes kendi hayatına baksın
Teşekkürler
Rica ederim Allah kolaylık versin
Amin sağolun
Boşa geçen bı hayat daha üzücü...
Aferin mi deselerdi
Yoo sormadımki kimseye
Yani senin yaptığın onaylanacak bir durum değil
Katil olsaydım onaylanırdı doğru
Evlilik dışı doğan çocuk ne oluyor biliyorsun demi
Uzaklaş
Evlen onla
Yapmasaydınız
Evlen sende kafana yatan varsa biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?