Evlenmeden hamile kaldım, bebeğimi yalnız büyütmeye karar verdim ama herkes arkamdan konuşuyor. Neden bu nefret?

Evlenmeden bir bebeğim oldu. Bizim toplumumuza göre ters biliyorum ama aldıramadım. Büyütecek maddi gücüm de olduğu için bebeğimi doğurmaya karar verdim. Ailem tepkili. Bebeğimin babasının haberi var ama istemiyor. 35 haftalık hamileyim karnım büyüdüğü için artık saklayamıyorum. Oturduğum binada sürekli arkamdan konuşulduğunu duyuyorumve sanki vebalıymışım gibi davranılıyor. Bu kadar nefret gerçekten doğru mu?
Evlenmeden hamile kaldım, bebeğimi yalnız büyütmeye karar verdim ama herkes arkamdan konuşuyor. Neden bu nefret?
Cevapla