İnsanlar neden çocuk sahibi olmak istemediğimi anlamak istemiyor?

Şu anda evli değilim ama evlensem bile kesinlikle çocuk istemiyorum bunun sorumlugunu alacak biri değilim çocuk ilgi ve sevgi ister en ufak bir yanlışta ya da yüksek seste bunu kopyalaya bilir bende sinir hastalığı var ani yükseliyorum bunu sinirimi çocuğuma vermek istemiyorum ve daha bir çok sebebim var ama kimse bunu anlamıyor "evlenince istersin" ya da "çocuk iyi bir şey" bunları bende biliyorum ve bunları bilerek istemiyorum zaten ama çoğu zaman saygısızca söylemlerde bulunup kararıma saygı duymuyorlar neden herkes burnunu sokuyor? Çocuk sahibi olmamak kötü bir şey mi?
İnsanlar neden çocuk sahibi olmak istemediğimi anlamak istemiyor?
Cevapla