Mesela dün daha 10 aylık evli arkadaşım doğum yaptı hatta biraz da erken doğum yaptı, bebeği prematüre bebek. Bana afedersiniz ama kocan seni hamile bırakamıyor mu tarzında söylemlere kadar gitti bu insanlar. Üstelik benim 1 düşüğüm var bende 1. yılımızın içinde hamile kaldım, bebeğimi evlilik yıldönümümde kaybettim. 4 ay sonra 2. evlilik yıldönümümüz, hala benden bir bebek haberi alamadığından bu insanlar çocuğun olmayacak mı bir daha da diyorlar, onlar yüzünden strese girdiğim içinde olacağı varsa da olmuyor şimdi bebeğim...
Anne olmayı çok istiyorum anca stres beni kötü etkilediğinden dolayı yaklaşık 5 aydır korunmamıza rağmen hamile kalamadım. Doktorum ne bende ne de eşimde bir sorun olmadığını benim sadece kaygı bozukluğumun, girdiğim stresin hadsafhada olduğunu, hamile kalsam da bebeğin kötü etkileneceğini söyledi. Biz çok kısa bir sürede tanışıp evlendiğimiz içinde belki de bizim için en doğru zaman o zaman değildi. Evliliğimiz yavaş yavaş oturmaya başladı tabiri caizse diyebilirim.
Ben çok baskılandığım, sürekli stres altında olduğum bir aile evinde büyüdüm arkadaşlar. Ne istediğim bölümde, istediğim okullarda okuyabildim ne de para kazanmama izin verdi ailem. Toplum baskısı yüzünden küçük yaşta kapandığım için şu an açılma cesareti gösteremiyorum bunun da stresi var bu aralar üzerimde. O kadar kaygılandığım durum var ki işin içinden asla çıkamıyorum, hangi birini öncelikle aşmalıyım bilmiyorum. 2 aydır iş arıyorum bu ayda aramaya devam edeceğim, sizlerde önerinizi tavsiyelerini, öğütlerinizi bana yazarsanız çok memnun olurum, teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer