2 senelik evliyim bebeğim olmadığı için çocuğu olmuyor mu gibi sözlere maruz kalıyorum psikolojim çok kötü durumda ne yapıcam ben?

Mesela dün daha 10 aylık evli arkadaşım doğum yaptı hatta biraz da erken doğum yaptı, bebeği prematüre bebek. Bana afedersiniz ama kocan seni hamile bırakamıyor mu tarzında söylemlere kadar gitti bu insanlar. Üstelik benim 1 düşüğüm var bende 1. yılımızın içinde hamile kaldım, bebeğimi evlilik yıldönümümde kaybettim. 4 ay sonra 2. evlilik yıldönümümüz, hala benden bir bebek haberi alamadığından bu insanlar çocuğun olmayacak mı bir daha da diyorlar, onlar yüzünden strese girdiğim içinde olacağı varsa da olmuyor şimdi bebeğim...

Anne olmayı çok istiyorum anca stres beni kötü etkilediğinden dolayı yaklaşık 5 aydır korunmamıza rağmen hamile kalamadım. Doktorum ne bende ne de eşimde bir sorun olmadığını benim sadece kaygı bozukluğumun, girdiğim stresin hadsafhada olduğunu, hamile kalsam da bebeğin kötü etkileneceğini söyledi. Biz çok kısa bir sürede tanışıp evlendiğimiz içinde belki de bizim için en doğru zaman o zaman değildi. Evliliğimiz yavaş yavaş oturmaya başladı tabiri caizse diyebilirim.

Ben çok baskılandığım, sürekli stres altında olduğum bir aile evinde büyüdüm arkadaşlar. Ne istediğim bölümde, istediğim okullarda okuyabildim ne de para kazanmama izin verdi ailem. Toplum baskısı yüzünden küçük yaşta kapandığım için şu an açılma cesareti gösteremiyorum bunun da stresi var bu aralar üzerimde. O kadar kaygılandığım durum var ki işin içinden asla çıkamıyorum, hangi birini öncelikle aşmalıyım bilmiyorum. 2 aydır iş arıyorum bu ayda aramaya devam edeceğim, sizlerde önerinizi tavsiyelerini, öğütlerinizi bana yazarsanız çok memnun olurum, teşekkürler.

2 senelik evliyim bebeğim olmadığı için çocuğu olmuyor mu gibi sözlere maruz kalıyorum psikolojim çok kötü durumda ne yapıcam ben?
Cevapla