Arkadaşlar kafayı yicem. Uzak durmaya çalışıyorum olmuyor. 46 kiloyum 4 aylık hamileyim. İkizlere gebeydim birisini kaybettim kalbi durmuş. Teselli yerine "nasıl durur anlamıyorum ben ultrasonsuz 3 tane doğurdum" diyor. Geçen de "senin sütün de olmaz bu zayıflıkla nasıl olacak" demişti. Kafayı yicemkaynanaUltrasona benimle birlikte girmek için her türlü ısrar ediyor, girince de sanki bendeki şikayetleri o yaşıyor gibi ilaç yazdırıyor, doktoru konuşturmuyor. Kiraya çıkacaktık param yok kızım vallahi dedi dün umreye gittiler 12 bin lira. Ya ben kendi kendimi yiyeceğim ya da onu artık...
4 aylık hamileyim, kaynanam psikolojimi bozdu, ne yapmalıyım?
Eşinle, kaynananla konuş düzgün bir şekilde kibarca sakince anlatmaya çalış. Kaynanana diyebilirsin bak ben hamileyim bana stres yapıyorsun çocuğuma zararı olacak lütfen yapma diyebilirsin aman bak kendine dikkat et. yaşlıdır de çocuğun için kafana takmamaya çalış bırak konuşsun dursun. Doktorda da dersin, annecim bir saniye ben bir şikayetlerimi anlatayım sen sonra konuşursun diye, ya da direkt de ben eşimle gideceğim eşine de ya da annen gelmesin böyle yapıyor diye.. İyi davranmayı kesme sen yine de sonra kötü sen olursun. Bir de buradaki her yorumu da ciddiye alma konuşabileceğin arkadaşın varsa güvenilir ondan akıl alsan daha iyi. Şimdi burada önüne gelen önüne geleni yazar kötü etkilenebilirsin. Benim sana tek tavsiyem her şeyin çözümü var yeter ki sakin ol moralini çocuğun için yüksek tut. Delidir ne yapsa yeridir de kaynanana içinden, bunlar da geçici bir süreç de kendini rahatlat. Allah yardımcın olsun.
Sen kaynananin laflarına aldırış etmemeye çalış. Bebeklerini düşün. Stress bak nelere sebep oluyor. Allah bildiği gibi yapsın onuda. Bide umreye gitmiş yani. Eşinle konuş. Anneciyse anneci. Kendisi görüşsün annesiyle. Sen gorusme mi diyeceksin sanki. Ama sen görüşmek istemedigini bir sure uzak kalmak istedigini söylemen gerekiyor. Allah yardımcın olsun :/
Ağır küfürler ederim de hesabım kapansın istemiyorum. Her halta karışan akrabalara uyuz okuyorum. (Buna kaynana ve kayınpeder de dahil) kocana söyle bir çözüm buldum durumda. Doktora gidince getirme yanında gerekirse bağır hatta "ilaç yazdırmaya o kadar meraklıysan şizofreni ilacı alalım sana" falan de. Yap yani bir şeyler böyle biriyle hayat geçmez Allah göstermesin bu gidişle daha çok çocuk kaybedersin. Ulan ben bile sinir oldum
Aslinda gercekten ayri eve ciksan daha iyi olcak cunku simdi karisiyorsa cocuk dodgugunda daha kotu karisacak hem senin karismadigin seni ilgilendiren konulara niye karisiyor acik acik de karisma hakki olmadigini esinle konustunmu bu durumu o ne diyor seni anlicaktir diye dusunuyorum
Çocuk doğunda al bebeği git annene. Yalnız yapamam biraz annemden görüp öğreniyim alışıyım bahanesiyle. Bak kocan nasıl yola geliyor. Ha ama daha bunca ay ne yaparım diyorsan bilemiyorum
Apar topar annene git eşyalarını alıp. Kendini ve bebeğini düşünmelisin bence şu an. Başkaların stresini ve negatif konuşmalarını çekipte ne oluyor sanki. Kocanlada aranı bozmamaya çalış. Annesini ona kötüleme sadece senin hiç iyi olmadığını ve gücünün kalmadığını söyle bence...
Öncelikle durumuna çok üzüldüm öldürmek falan aklından geçirme olur böyle şeyler, sana kanı ısınmamıştır sen sakin olmaya bak sonuçta eşin yanında boşver kaynanayı dalga geç böyle birisi için üzülmeye bile değmez
Bence bu şekilde olmayacağını kaynanana söyle en nefret ettiğim cadı cinsinden seninki de. Kimseyi çekmek zorunda değilsin eşini kafalamaya bak sen.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Üzgünüm ama hatayı başından yapmışsın beraber yaşamayı reddedecektin. şimdi kurtulman zor olur hatta kurtulamazsın yol yakınken ayrı eve çıkmaya çalış çocuk doğduktan sonra bu kadın seni çok üzer
Öfkeyle kalkan zararla oturur, hassas bir dönemden geçiyorsun belli ki eşinle konuşarak sorunlarınızı çözmeye çalışın bence , umarım herşey yoluna girer istediğin gibi olur.
En İyi Cevaplar