4 aylık hamileyim, kaynanam psikolojimi bozdu, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar kafayı yicem. Uzak durmaya çalışıyorum olmuyor. 46 kiloyum 4 aylık hamileyim. İkizlere gebeydim birisini kaybettim kalbi durmuş. Teselli yerine "nasıl durur anlamıyorum ben ultrasonsuz 3 tane doğurdum" diyor. Geçen de "senin sütün de olmaz bu zayıflıkla nasıl olacak" demişti. Kafayı yicem
kaynana
kaynana
Ultrasona benimle birlikte girmek için her türlü ısrar ediyor, girince de sanki bendeki şikayetleri o yaşıyor gibi ilaç yazdırıyor, doktoru konuşturmuyor. Kiraya çıkacaktık param yok kızım vallahi dedi dün umreye gittiler 12 bin lira. Ya ben kendi kendimi yiyeceğim ya da onu artık...
4 aylık hamileyim, kaynanam psikolojimi bozdu, ne yapmalıyım?
Cevapla