Çocuğum olsun istemiyorum, annelik duygularım yok gibi. Bende sorun mu var?

Biliyorum herkes istemek zorunda değil. Ama ben hiç istemiyorum bi gün çocuğum olsun falan. Çok gereksiz bi uğraş. Ve sanki annelik duygularım yok gibi. Ama etrafımdaki arkadaşlarım istiyorlarmış. Acaba bende mi bir problem var? Neden istemiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
22 yaşındayım bu arada
Çocuğum olsun istemiyorum, annelik duygularım yok gibi. Bende sorun mu var?
Cevapla