İstemeden hamile kaldım, 4 yaşındaki çocuğumu sevemiyorum, bu psikolojiden nasıl kurtulurum?

Hiç çocuk sahibi olmak istemezken eşim korunuyorum deyip kandırıp hamile bıraktı asla istemedim aldırmama müsade etmediler hiç sevmiyorum nefret ediyorum ondan hayatımı mahvetti hayallerim isteklerim hepsi yok oldu hicbir sey yapamiyorum hic bir zaman o annelik hissi gelmedi asla bu role burunemiyorum anne olmaktan nefret ediyorum ve bu durumdan oldukça rahatsızim bunu yenmek istiyorum bunu nasıl aşabilirim lütfen fikir verecek olanlar yazsın onu sevmek istiyorum her anne gibi fakat elimi kolumu bagliyor olusu cocuksuzken ki gibi özgür olamayisim icimi nefretle dolduruyor yaşım geciyor o buyuyunce ben yasli olacagim ve hayatim bitmis olacak o zaman istesemde yapamayacagim bazı seyleri buyuk bir depresyondayim hamile kaldigimdan beri şu an 4 yasinda hic iyi degil psikolojim intiharin eşiğindeyim
İstemeden hamile kaldım, 4 yaşındaki çocuğumu sevemiyorum, bu psikolojiden nasıl kurtulurum?
Cevapla