Hiç çocuk sahibi olmak istemezken eşim korunuyorum deyip kandırıp hamile bıraktı asla istemedim aldırmama müsade etmediler hiç sevmiyorum nefret ediyorum ondan hayatımı mahvetti hayallerim isteklerim hepsi yok oldu hicbir sey yapamiyorum hic bir zaman o annelik hissi gelmedi asla bu role burunemiyorum anne olmaktan nefret ediyorum ve bu durumdan oldukça rahatsızim bunu yenmek istiyorum bunu nasıl aşabilirim lütfen fikir verecek olanlar yazsın onu sevmek istiyorum her anne gibi fakat elimi kolumu bagliyor olusu cocuksuzken ki gibi özgür olamayisim icimi nefretle dolduruyor yaşım geciyor o buyuyunce ben yasli olacagim ve hayatim bitmis olacak o zaman istesemde yapamayacagim bazı seyleri buyuk bir depresyondayim hamile kaldigimdan beri şu an 4 yasinda hic iyi degil psikolojim intiharin eşiğindeyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılkendimi bildigimden beri annem bana hic sarılmadı babam zaten eve gelmez hal hatır sormaz neyse biraz buyudugumde sormustum 10 yasinda falandim beni sevmiyor musun diye sevmiyorum seni keske olmasaydin dedi cok sasirmistim uzulmustum cevap bile veremedim bir sure sonra neden dedim ben seni hic istemedim dogdugundan beri bana yüKSün dedi bu olaylar psikolojimi o kadar bozmustu ki napacagimi bilmiyordum okuldan eve gelmek istemezdim yine de annemi severdim napsam da bana iyi davranir sever diye cok ugrastim liseye geldigimde artik bir seylerin degismeyecegini anlamistim evden kurtulmaya calistim ve kurtuldum da ama kac yasina gelirsen gel o sevgisizligi hep hissediyorsun annen baban sevmemis seni kim sevsin diye dusunuyorsun bilmiyorum siz sevgi dolu bir ailedei mi yetistiniz ama o cocugun hicbir sucu yok bir anda sevmeye calisin demiyorum size ama onun gozlerine bakin size cok guzel bakacaktir destek almanizi oneririm baska bir sey gelmez elimden hayati boyunca mutlu huzurlu saglikli ve basarili olur umarim
104 Yorumla- +1 yıl
Adınıza çok üzüldüm
- +1 yıl
Bende cok sevgisiz bir ailede buyudum bir cocuga sevgi nasil verilir onu bile bilmiyorum
- +1 yıl
Gizli üye bu da senin imtihanınmıs adına gerçekten çok üzüldüm ALLAH bundan sonra senin karşına sana değer veren seni gerçekten çok seven seni hiç üzmeyecek kişiler çıkarsın yolun açık olsun
ÇOK AMA ÇOK MUTLU OL İNŞALLAH
En İyi Cevaplar
+1 yılSizi çok iyi anlıyorum.. ama size bunu yaşattığı için çocuktan değil eşinizden nefret etmeniz gerek çocuğun hiç bir suçu yok ki o istemedi sonuçta dünyaya gelmeyi ayrıca hayatım bitti yaşlanacağım gibi de düşünmeyin anne baba olmak gerçekten eşsiz bir duygudur planlarınıza onu da dahil edin beraber gerçekleştirin hayallerinizi, ve en kısa sürede psikolojik destek alın, böyle düşünerek daha çok zaman kaybediyorsunuz artık olan oldu mutlu olmak için çaba gösterin inanın bana anne olmak çok güzel onun size ihtiyacı var sizinde ona bir gün mutlaka sizde anlayacaksınız diliyorum sizin ve çocuğunuz için her şey çok güzel olur.
20 Yorumla
Hala problemleriniz devam ediyorsa yardımcı olmak istiyorum. Annem psikolog, size ücretsiz yardımcı olmasını talep etmek istiyorum. Onca yorum, onca sizi anlamamaya yemin etmiş cümle ve empati duygusundan yoksun sizin hayatınıza saygısızlık yapan insan. Yanınızdayım, yalnız değilsiniz. Hiçbir şey sizin hatanız değil, sizin bir çıkış yolu aramanız bile iyileşmek için öyle büyük bir adım ki. Biliyorum çünkü yıllarca ben de iyileşemedim, buna hazır olamadım. Sizinle ben çok gurur duyuyorum, siz de duyun lütfen
00 Yorumla
+1 yılÖnce hayallerini yapamamanin sebebini çocukta arama. Bahane uyduruyorsun. Ne anne babalar var çocukları ile birlikte hayallerini gerçekleştiriyor. Öyle kadınlar var ki ağır otizmli çocukları birkez anne desin diye gözünün içine bakiyor, kimi 20 yıl boyunca gece gündüz yanından ayrılamadığı için bir defa olsun sinemaya gidememiş, çoğu insan için normal olan ama onlar için hayal olan arkadaşları ile cafede oturamamis ne anneler var. Evladının sağlığı yerinde olduğu için sukret ve onu mutlu etmek için içten sarıl elinden tut.
20 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
36
Cevap
36Cevap
Eşin seni korunuyorum diyip nasıl hamile bırakıyor? Prezervatif kullanıp kullanmadığını kendin görebilirsin bahanen çok saçma geldi de neyse. Ben psikolog değilim ama benim düşüncem kendini hep kötü düşüncelere odaklamışsın böyle yapmasaydin hamile kaldığında hem anne olup hem de kariyer hayatında ki rolünü kaybetmemek için çok güzel kişisel gelişim kitapları var onları okuyarak faydalanabilirdin. Çok güzel bir çocuk yetiştirip o çocuğun inanılmaz başarılı annesi olabilirdin ama sen bu kötü düşüncelere kendini odakladigin için bu olanağı hiç düşünmemişsin bile benim sana tavsiyem bir psikoloğa gitmen sana annelik ve kariyer konusunda güzel bir yol çizmesi.
34 Yorumla- +1 yıl
Çok detaya girmek istemedim madem sordunuz söyleyeyim prezervatifi delmiş bilerek sonrasında itiraf etti bu konuyu konusmustuk ve ben asla cocuk istemedigimi soylemistim biliyordum razı olmayacagini o yuzden boyle bir sey yaptim dedi
- +1 yıl
Anladım. İstemediğiniz halde böyle birşey yapması gerçekten çok kötü olmuş çünkü ebeveyn olmak dünyanın en zor ve en sorumluluk gerektiren şeyi. Ama dediğim gibi keşke o kötü düşüncelerden arınıp biraz olsun duygularınızı dinlemek için kendinize ve çocuğunuza bir fırsat verseydiniz. Hayallerinizi ve hedeflerinizi her halükarda yapabilirsiniz eskilerin dediklerine bakmayın siz artık hem çocuk hem de kariyer yapan bir sürü kadın var. Madem eşiniz böyle birşey yapmış düşünüyorum ki size çocuk bakma da da yardımcı oluyordur.
- +1 yıl
Olmuyor kimse olmuyor çok zorlandim senelerce yıpranmamda ki bir sebepte bu annesin bakacaksın mantığı
- +1 yıl
Asıl psikolağa gitmesi gereken eşiniz bence hem böyle cahilce birşey yapıyor hem de böyle mi diyor? Gerçekten çok zor ama ben hep diyorum keşke evlenmeden önce eşinizin bu özelliklerini iyi tanıyıp öyle evlenseydiniz. İş işten geçmiş burda size ne söylesek faydası olmaz eşiniz ve çocuğunuzla beraber iyi bir psikoloğa gitmenizi tavsiye ediyorum
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılyazını okumadım bıle.
cozumler uretemeyen bır karaktersın 30 lu yaslarda olmana ragmen bencıl kısılıksız bırısın .
basına gelen bırseyler olmus hatan ya da degıl ama ortada bır cocuk var senın kanından canından sen onu ne olursa olsun koruyup koıllayamıyorsan hala yapacaklarını dusunuyorsan Çok yaşa bır an once öl cunku zaten aldıgın nefes oksıjen yetersızlıgı.
o cocuga sahıp olmak ıcın ınsanlar bneler verıyor bılıyor musun? ayrıca ınsanlar ne hallerde cocuklarının basında oluyorlar.
eşin demıssın adam cocuk ısteyecek o zaman ne dıye evlendın bosansaydın .
yahu ne amip tipler var bu ulkede ojksıjen israfi.23 Yorumla- +1 yıl
Başkaları çocuk sahibi olamiyor diye sikayet etme hakkimiz yok mu herkesin sınanması farklı bu hayatta tabiki hislerimi ona gecirmemek icin ugrasiyorum asla bagirmadim vurmadim ona boyle bir hakkimda yok zaten o bir birey sadece kandirildim ve anne olmaya zorlandim evet bencilim yasamayi seven biriyim ve bir insan icin sırf cocugum diye hayatimi cope atmak istemiyorum
- +1 yıl
ne kandırılması evlısın eşin dıyorsun .
adam normal olarfak 1 ya da 2 sene sonra cocuk ısteyecek normal.
sen daha yasaytacaklarım var dıyorsan ne dıye evlendın , dıyelım evlendın 5 sene sonra su yasımda cocuk olmalı o zaman kadar karıyer vs bunları yasarım deyıp korunma onlemı alıp tuplerı baglatırdın .
sımdı cocuk senın ıcın engel yasayacaklarım vardı hayatım vardı asklarda yasayacaktım ama engel dıyorsun ve bunları sen anne sıfatını tasıyarak yazıyorsun .
ben hıcbırsey yazamıyorum kusura kalma. - +1 yıl
Sen zaten hiçbir şey yazma bence de, yazamıyorsun çünkü. Öncelikle bir kadın olmadan, sana düşen sosyal yargıları bilmeden. Çocuk yapmanın kadın üstündeki etkisini anlamadan yorum yapman kadar cahil bir şey yok. Ne andaval tiplersiniz siz ya, millet size soru sorduğunda bundan güç alıp haddinizi aşan yorumları istediğiniz gibi savurabileceğinize inanıyorsunuz çok yazık. Keşke aileniz sizin gibi düşünmeseymiş ve çocuk yapmasaymış, siz topluma insanlara tamamen zararsınız çünkü. Öncelikle o zeka fışkıran beynine şunu sok, çocuk yapmak istemeyen ve yapman çiftler var. Çocuk yapmak zorunlu ya da herkes istemek zorunda diye bir durum yok. Kadının yaşını ve yaşadıklarını yargılamadan önce keşke bu yaşıma kadar bu düşüncelerle nasıl hayatta kalabildim diye sorgula. Kadın çocuk istememiş, bu seni asla ilgilendirmez, ailenin sana öğretmediği bir kelimeyi öğreteyim ama sen altını doldurmazsan hiçbir anlamı olmaz onu da şimdiden söyleyeyim, saygı. Başkalarının hayatına ve düşüncelerine saygı duymayıp terbiyesizleştikten birine öl diyebildikten sonra zaten senin de kafanda ezberleriğin iki üç ezberletilmiş cümle dışında bir hayat görüşün olmadığını çok iyi anladım. Ama bunu insanların gözüne saçma fikirlerinle sokmaya hakkın yok. Ayrıca insan beyni senin düşündüğün kadar güllük gülüstanlık senin ezberlerine göre var olan bir organ değil. Orası bir kere hastalandı mı, depresyona girdi mi, ki girişi de oluşu da insanın elinde olan bir durum değildir bu hanfendide olduğu gibi, kendini toparlamak çok zor oluyor. Hayatına güvenerek aldığı insan ona ihanet etmiş, her gün o insanla aynı evde durmak, ona dayatılmış sorumlulukları yapmak seni ilgilendiren konular değil tabii sen yaşamadan bilemezsin. Yani o gaganı her fikrin için açmaya hiç ihtiyacımız yok. Hele bu kadının hiç ihtiyscı yoktu. Ha kadının yazısını okumadan bile ahkam kesecek kadar terbiyesizsin ya, ne hakla yorum yazdığına inandın acaba?
+1 yılSenden bir parça sonuçta bide böyle düşün. Eksik kalan yönlerini onunla tamamlamaya çalış. Hayatı tanımasına fırsat ver. Evet eşiniz suçlu ama çocuğunuz değil. Sevgisiz somurtkan bir anne ilerde ona travmalara sebep olabilir. Lütfen çocuğunuzdan acısını çıkarmayın ilerde pişman olacağınız şeyler yapmayın. Pozitif düşünün çocuğunuz olmayabilirdide belkide kaderde bu varmış. Şükredin insan önünü göremez yarın Ne olacağını bilemezsiniz isyankar olmayın yaşadığınız hayata çözüm üretmeyi düşünün odaklanın mutlaka bir yön bulacaksınız.
10 Yorumla
+1 yılAslında seni anlamaya çalışıyorum ama bunu yapamıyorum,,, öfke duymanız, nefret etmeniz hatta uzaklasmaniz gereken kişi eşinizken, masum olan ve herşeyden bi haber dünyaya gelen o zavallı çocuktan nefret ediyorsun,, hemde ne uğruna özgürlüğün ve istediklerini yapamayısin uğruna,,, 4 yaşında ve sana muhtaç bir çocuk,,, ama özgürlüğü annelik duygusundan daha üstte tutan bir kadın,,, gerçekten çocuğunuz için çok üzülüyorum,, ama sizin ciddi anlamda bir profesyonel destege ihtiyaciniz var,, bu çocuğun yetiştiği ortama bakarmisin,, anne daha bebekken ondan nefret eder, baba habersiz şekilde anneyi hamile bırakır,, istenmeyen çocuk,,
10 Yorumla
+1 yılBöyle düşünme asla çocuğunu sevmeye çalış onunla beraber aktivitelerde bulun sıkıcı hayatını çocuğunla beraber renklendrmeye çalış onunla birlikte gezin elini tut çocuğunun parka götür oyun oyna onunla vakit gecir mutsuz olmanın sebebi o çocuk degil o senin bi parçan herseye rağmen onu sevmeye çalış onunda anne sevgisine ilgisine ihtiyacı var ona karşı nefret dolu sevgisiz isen bu ilerde onun icinde büyük bir travma olur o da ilerde kendi çocuklarına karşı ilgsiz sevgisiz olur senden ne görürse çocuğuna aynısını yapar ve o zaman geldgnde emin ol en cok üzülen sen olacaksn benim annmde öyleymiş doğurduğu hiçbir çocuğu istememiş biz varken hic mutlu olmams bizimle hic oynamaz ilgilnemezms keşke ölse diye dua ederms hep ama şimdi hepimiz büyüdük kılımıza zarar gelse oturup ağlar dert eder hasta olur böyle olmak istemiyorsan ilerde çocuğuna göstermen gereken ilgiyi sevgiyi ondan mahrum bırakma mutlu büyüsün buna izin ver dua et her zaman Allah yardmcnz olsun inşallah 🤲🤲
10 Yorumla
+1 yılBurada yazılanların size faydası olacağını zannetmiyorum. Mutlaka uzman birinden yardım almalısınız. En azından bu sitede Bir Bilen’e sorabilirsiniz. İnternette araştırma yapabilirsiniz.
Çocuğunuza gelince ona kızmıyor, bağırmıyor olabilirsiniz. Ama çocuk kalbi sevgiyi hissettiği gibi sevgisizliği de hisseder. Bu durum ileride travmalara yol açabilir. Çocuğunuz için uzman bir pedagogdan da yardım alabilirsiniz.
En azından kendi anneniz ile bu durumu paylaşın. Sizi anlamasını sağlayın.10 YorumlaBende ikinci cocugumda yasamistim ayni seyleri bi sure. Bag kuramamistim. Ama o buyudukce tepkiler vermeye basladikca cok farkli oldu hersey. Iyiki dogurmusum iyi ki var hayatimda. Cocugunun herseyiyle sen ilgilenmelisin. Birlikte uyuyun. Cunku insanlar birbirine uyurken baglanirlar. Cok onemli bu. Hatta soyle soyleyeyim oglum uzun bi sure babasiyla uyudu ve asiri baglandi ona ama ve biz ayrildigimizda esimle, oglum cok zorluk cekti. Biraz agir bi cocuk ve ole duygularini belli etmez di. Sarilmaya kalkissam istesede tepki verirdi. Asla agzindan annecim sevgililm falan gibi kelimeler cikmadi. Esimden sonra geceleri onunla birlikte uyudum. Ve bi sure sonra annecim askim diye etraftaki insanlari onemsemden her an boynuma atliyodu. Demek istedigim insanlar uyku aninda birbirlerine baglaniyolar.
23 Yorumla- +1 yıl
Psikolojikmen ten teması da çok önemli sarılmak öpmekte öyle
- +1 yıl
Neden boşandınız çocuklar için üzücü olmuştur
Bence önce boşanmalısın Çocuğu babasına vermelisin Çünkü eşin senin güvenini kırmış ve senin kararlarına saygı göstermemiş Bu affedilecek bir şey değil Çocuk istiyorsa seni böyle zorlamadan senden ayrılıp Çocuk isteyen bir partnerle tanışmalıydı Yaptığı çok saygısızca Sana ilerde kimbilir daha neler yapar Kendine güvenmeni kendi kararlarını almanı tavsiye ederim
30 Yorumla
+1 yılEsin seni kandirmadi sen kanmak istedin. O kadar korkuyordun dogurmaktan fazla onlemden zarar gelmez diyip neden sen de korunmadin? Neyse suclamak istemiyorum daha fazla. Cocuklarina iyi bir anne ol. Olan olmus artik sen bir annesin ve bir annenin asla yalniz bir hayati olamaz.
23 Yorumla- +1 yıl
İnsanın eşine güvenmesi kadar normal bir şey olabilir mi nasıl bir düşünce yapısına sahipsiniz insan hayret ediyor.
- +1 yıl
@merhababennur senin icin asiri asiri onemliyse guvensen dahi tedbir alacaksin. Bu boyledir.
Psikolog iyi gelir. Ve dünyaya gelen her şey büyüyor gelişiyor. Çocuğun olmasaydı da yaşlanacaktın. Birine hayatında yer açmak hele de çocuğun ise bencil düşüncelerden uzak fedakar olmayı gerektirir. Durumun zor seni kandırmaları hoş değil lakin bu eksiklik değil kabullenip devam etmen lazım. Dışarda birisi yüklü miktarda birikimini de çalabilirdi o zaman da ah vah yapsan da yaşamaya devam edecektir onun eksikliğine alışacaktın çünkü hayat devam ediyor. Ama sana bir varlık bahsetmişler sorumluluğu zor ama karlı sen öldükten sonra bile seni yaşatacak bir varlık. Bu yüzden öfken gerekirse kocana olsun ama sevgini küçük mazlumdan eksik etme.
20 YorumlaSenin nefretin bence çocuğuna değil de eşine çünkü hem seni kandırdı hem seçim yapmana engel oldu. Ayrıca hayallerini bir çocukla da gerçekleştirebilirsin. Bence eşinle ilgili içindekileri kendine itiraf edip yapılması gerekeni yapıp ve özgürlüğünü de yeniden eline alıp çocuğunu da hayallerine katablilirsin. Unutma hiç bir çocuk tecavüzle dahi doğsa sevgisiz büyümeyi hak etmez. Tek yapman gereken sakin olup çocuğunu da sevip kendi hayallerinin içine dahil edip adım atmaya başlaman.
10 Yorumla
+1 yılDün balik balik pisirmisdim rve yaklasdim da bir yavru kedi gordum ve bir parca koyfum ilk once annesi geldi ve kokladi yemedi yavrusunu cagirdi geldi yedi yani kedideki yavrusuna bakma aşkina sevgisine bak o senin canin oyle dusunme seytanin vesveseleri sadece
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılZaten 4 yaşında şu an 7 yaşında okulada başlar büyüdükçe sğrekli peşinde olmazsın zaten 4 duvarda kalmak evet çok sıkıcı oluyor ama sana tavsiyem kurgusu güzel olan kitaplar oku okudukça başka olayları şu sıkıcı hayattan azda olsa kurtarıyorsun kendini bi öyle dene bence. Ve Allaha dua et en önemlisi ya fettah esmasını zikret fazileti çok kuvvetlidir bakabilirsin netten hayırlı kapılar açar sirekli zikret. İnşallah iyi olursun
30 Yorumla
+1 yılşu an ne iş yapıyorsun. Hayallerin neydi. Ne yapmak istiyorsun.. Çocuk sahibi hiç istemezken kaza kurşunu ile vuruldun.. Eğer kariyer sahibi biriysen birşey diyemem ama, öyle bir şey yoksa, sen kendini şunu bunu yapacağım veya yapacaktım şeklinde konuşarak kandırıyorsun.. Çocuğa zarar verme de ne yapıyorsun yap..
11 Yorumla- +1 yıl
Tabiki de bir meslegim var ve bir kariyerim vardı hepsi bitti gitti Şu an calisamiyorum bile hamile kalinca evden cikartmadilar aldirmayayim diye iside birakmak zorunda kaldim 5 senedir calisamiyorum
+1 yılNe halin varsa gör
Kendine anne deme de
Eşine söyle bunları o yavruya bakabilecek bir anne bulsun
Öyle doğurmakla anne deyimi alınmaz yobaz yaratık
Hiç anlayış gösteremem122 Yorumla- +1 yıl
doğurmak istememiş zaten
- +1 yıl
anne olmak istememiş zorla doğurtmuşlar canım
- +1 yıl
@saasmerhabalaraq öyle ya da böyle doğmuş şu an 4 yaşında daha neyin çabası?
- +1 yıl
Kendimi hiç bir zaman anne hissetmedim demedim de zaten sorunda bu
- +1 yıl
g*rizekalı yazıyorum canım diye ceviriyor
- +1 yıl
Bende bir kadınım
Gebelik istemediğim için spral var
Oda öyle bir yöntem kullanabilirdi - +1 yıl
@saasmerhabalaraq sensin o
Hasqtq salça olma yorumuma haydee - +1 yıl
Eşim korunuyordu resmen kandırdı beni haberim olmadan ve zorunda bıraktılar aldırmayayim diye hamileyken dışarı bile cikartmadilar evden
- +1 yıl
Bir kadının bile böyle düşünmesi ne kadar acı verici insanda hiç empati yetisi olmaz mı
- +1 yıl
ne kadar köylü, acımasız ve hödük birisin. kadının karnına resmen çocuğu zorla koymuşlar. ne diyim inşallah senin de başına gelir.
- +1 yıl
Eşinin o kadına yaptığı, insanlığa karşı işlenen suçlar kapsamına giren bir suç. Nasıl bunu gözardı edebiliyorsun? Bu kadının psikolojisi yok mu? Bu şekilde hamile kalmış biri nasıl sağlıklı bir bağ kurabilir çocuğuyla?
- +1 yıl
Gençler bende ilk öyle hamile kaldım
Ama çocuğumu cok seviyorum ve sahipleniyorum
Empati kurabilecek belkide tek kişi brnim
Kadından önce ufak yavruyu kim düşünüyor acaba?
İstenilmiyor olarak büyüyen bir çocuk nasıl büyür? - +1 yıl
@Eskidenkayıtolanbiri çocuk açısından üzücü, evet. Ancak ilk yorumunuz neresinden tutarsanıx tutun elde kalıyor. Bir kadını o şekilde mağdur etmiş adam için yavruya bakabilecek anne bulsun diyorsunuz. Samimi hisleri bir insanı, ilk yorumunuzdaki gibi yaratık falan yapmaz. Ben nasıl hamileliğe zorlanmış bir kadının psikolojisini hiçe saydığınızı anlayamıyorum.
- +1 yıl
@Eskidenkayıtolanbiri kadın bu psikolojiden kurtulmak istiyor iyi bir anne olmak istiyor ama öyle bir konuşmuşsunuz ki sanki çocuğu bırakıp gitmek istiyor bu kadına yardım etmek yerine zarar veren şeyler söylüyorsunuz ve çocuğun bu şekilde iyi bir anneye sahip olacağını sanıyorsunuz sanırım anne iyi olmadan çocuk da iyi olmaz ki bir anne olarak bunu en iyi siz bilirsiniz
- +1 yıl
Uzaktan konuşmak kolay olur herzaman
Çocuk psikolojisi farklıdır
O annenin durumu farklıdır eşin durumu farklıdır
Kadın tabiki haklı ama yıllar geçmiş bu saatten sonra napabilir?
Ya bırakıp gider
ya da sahip çıkar başka yolu var mı? - +1 yıl
Uzaktan konuşmak kolaydır derken 13 yaşından beri kardeşime annelik yapıyorum emin olun en az sizin kadar biliyorum bazı şeyleri bu kadının destek alıp hayatına devam etmesi gerek bırakıp gitmek kolay mı ya da çocuk için çok mu iyi zaten sahip çıkmak için uğraşıyor
- +1 yıl
@merhababennur kadın intihar etmeyi düşünüyor
Çocuk bakmak 13 yaşından sonra eşdeğer değildir
Zaten o yaşta herşeyi kendi yapar
Onu karnında taşımak hastalığı uykusuz geceler çekmek sadece yüksek fedakarlık barındırır
Uğraşamam sizinle anne olunca anlarsınız iyi günler
Geri dönmeyin lütfen bildirimlerle uğraştırmayın - +1 yıl
Ben 13 yaşındaydım kardeşim 1,5 yaşındaydı sizin gibiler anne olmamalı sizin kadar hadsizini ilk defa görüyorum.
- +1 yıl
@merhababennur hadi be ordan
- +1 yıl
@merhababennur karnınızda taşımamış olsanız da kardeşinize hem ablalık, hem annelik yapmışsınız. Annelik fiziksel bir olaysa, her memeli canlı anne oluyor. Yok eğer manevi bir durumsa, o yaşta kocaman bir anne yüreğine sahip olduğunuz için, mücadeleniz için sizi kutluyorum. Hadsiz bir kadının, sizin kardeşinize yaptığınız anneliği küçümsemesi umarım zerre kadar umrunuzda olmaz. İyi günler.
- +1 yıl
@OğlakBurcuErkeği yürü git ya hadsiz sensin yobaz
- +1 yıl
Yobaz kelimesinin anlamını bilmeyip herkese söylemeye çalışan bir terbiyesizi de ilk defa görüyorum. Dediğin hiçbir şeye inanmıyorum, kadının yaşadığına benzer hiçbir şey yaşamadın kendini kandırma. Yaşasan da sonucu aynı olmak zorunda değil. Kendini bir bok sanarken ne kadar da karıncadan bile küçülüyorsun öyle. Umarım daha fazla üremezsiniz. Siz ve sizin gibiler potansiyel suçludan ve cahillikleriyle bu dünyaya yükten başka bir şey değil. İğrençsiniz, ve bunu sizi gören, ettiğiniz bir kelimeyi bile duyan herkes biliyordur eminim. Hatta çevrenizde sizi sevdiğini sanan insanların bile sizden iğrendiğine eminim. Sevilebilecek bir canlı gibi değilsiniz, hatta size canlı bile demek yanlış, mikropsunuz siz. İnsanlara iğrenç yorumlar yapmak için varolmuş mikrobun tekisin
+1 yılOrtada sana muhtaç bir çocuk var. Insan 4 yıldır hatta hamileliği de kat yaklaşık 5 yıldır bu psikolojide ise, ruhsal sağlığı yerinde değil demektir. Cevrende Seni bu şekilde görüp hiç mi yardım etmek isteyen olmadı? Anne sevgisini tatmadan yaşayan bir çocuk nasıl olur biliyor musun? sorunlu, kendinden nefret eden, takıntılı bir insan.. ve sen en dogal hakki olan anne sevgisini en ihtiyacı olan kilit yaşlarda ondan esirgiyorsun. Herkes çocuk doğurur ama herkes anne olamaz. En kısa sürede psikolojik tedavi görmelisin. En acilinden. Hayallerini cocugunla da yaşayabilirsin. O sana yol arkadaşı olur.
20 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 1,2b cevap paylaştı. Eşinin korunma yontemi buyuk ihtimal preverzatiftir. Preverzatifli penisle preverzatif penisi ayirt edebiliyorsun o plastik hissiyati var bi kere. Esim kandırdı diyip atma kurban olim ya sende istemişsin baktın korunmamis ella falan kullansaydin seninde suçun var burda :/ cocugu sevme konusunda psikologa danis hatalarini baskalarina yukleme
20 YorumlaLütfen duygularını bir uzmana aç bizler elimizden ne geliyorsa yapalım ama masum bir yavruyu perişan etme bu saatten sonra suçlu arama takdiri ilahi de ne dersen de ama yarın mutsuz bir çocuk dünyada bırakıp gitme buna hakkın yok.
30 Yorumla
+1 yılBence sizin acilen bir psikiyatri uzmanı tarafından yardım almanız gerekli.. Buradaki yorumlarla olacak iş değil bu çünkü.. Hemen randevu alıp bir uzmanla görüşün.. Bu durum asla normal kabul edilemez.. İnsan kendi evladından sebep her ne olursa olsun nefret etmemeli yani bana göre..
10 YorumlaKardeşim sen delirdin mi? Ya da şizofren misin? Neden boşanmıyorsun bana bunu bir söyler misin lütfen merak ediyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Çocuk var o yuzden bosamadim
- +1 yıl
Ya zaten suçu gunahi olmayan bir cocuga karsı sevgisizlik ve ofkem yuzunden vicdan azabi cekiyorum birde cocugu terkedip omur boyu mu vicdan yuku yukleneyim ben terketmek istemiyorum ki bunu aşmak istiyorum cocugunu seven her anne gibi olmak istiyorum
- +1 yıl
Ben de çok şey istiyorum ama olmuyor emin ol. Özlediğin zaman kocanın yanına gider görürsün. İntiharın eşiğine geldim diyorsun sen intihar edemezsin. Sevmediği çocuğunu terk edemeyen bir anne intihar da edemez. Boşanma gibi bir fikir aklında yoksa git psikiyatri Hastanesine kırmızı reçeteli bir ilaç al. O seni öldürür zaten ama hiç değilse mutlu olarak ölürsün.
+1 yılCok zor bi durum, ama sen sevmiyorum desrn bile o yavru seni uçsuz bucaksiz seviyordur, kuralsiz şartsız. Ona böyle davranmaman lazim cok kötü olmuş. Anne olmak istryip olamayan cok. Bak sen bu özgürlük konusunu aş, göreceksin çocuğun sevgisinden ötesi yok. Allah yardımcın olsun, mutlaka kendine tıpi yardım ara iyi gelecekdir.
10 YorumlaBen sevgisiz bir ailede büyüdüğümden biliyorum sen onu sevmezsen o büyüyünce senden nefret edecek bu annemin 3. Evliliği
20 Yorumla
+1 yılPsikoloğa git. Ayrıca burda suçlu olan kocan çocuğuna nefret kusman saçma.
30 YorumlaSeverek. sevmek ne kadar zor olabilir ben bütün çocukları seviyorum sen kendi doğurduğunu sevmeye yanaşmıyorsun.
10 Yorumlaİstemeden kalınmaz ya para karsılıgı ya da şehvet için delice verdin sonucu bu güçlü kadın oldun kasların gelişti
13 Yorumla- +1 yıl
soruyu okumamışın
- +1 yıl
Şimdi anladım en iyi görüş bence
+1 yılNe kadar salakça bir soru adamın altına yatarsan tabiki boşalır sperm çok hızlı gider sonuçta durduramazsn çocuk istemiyorsan skismeyeceksn mast yapacaksın korunma hapı alsaydın yani çok rahatsız olursan çocuğu aldır psikolojiden kurtulursun
01 Yorumla- +1 yıl
Çocuk 4 yaşında diyor aldıramaz
+1 yılSen bir ömür annelik dugusunu his edemeyeceksin.
Çünkü senin amacın yuva kurup güzel bir aileye sahip olmak değil.
Senin amacın kocamla şurda sevişim burda seks yapalım şu bölgeyide unutmayalım tarzında bir kafa yapısına sahipsin.
Şimdi gezip tozup tatil yapamayacağın İçin hıncı nı küçücük çocuktan çıkarmaya çalışan bir zavval lısın. Bu yorumu mu içten okuyup idrak edebilirsen ağlaman lazım.
Ama taş kalpli olduğun İçin anlayabileceğini düşünmüyorum.11 Yorumlahazır olmadan anne olmak çok kötü bir sey kötü bi psikoloji
10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 745 cevap paylaştı.
+1 yılpsikiyatrik tedavi almalısın.
destek al
çocuğun kabahati yok.10 Yorumla
+1 yılHayallerine ve hedeflerine çocuğunu da dahil et. Arkadaşınmış gibi tabi makul hayallerine
10 YorumlaGercek bir piskologâ gorünün Allah şifa verzin insallah düzelirsiniz
10 YorumlaÇocuğun ne suçu var ya psikologa git ya da kocandan ayrıl çocuğu kocana bırak
10 Yorumla
+1 yılÇocuğunuzun büyümesi size yaşlandığınızımı hatırlatıyor bence sizin yapmak istediğinizi çocuğunuz yapsa daha mutlu olursunuz hayatınızı bu yönde değiştirin
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 437 cevap paylaştı.
+1 yılUzmana görünmelisin. Aman diyim ihmal edip çocuğa yazık etme
10 Yorumla Açıkçası birgün istediğinde olamamasıda var , duruma tersinden bak derim.
Neden senin özgürlüğünü kısıtlasınki? Aile olarakta çoğu şey yapılabilir , hâ illa yanlız olmak içinse hiç evlenmeecektin.10 Yorumla
+1 yılOha. Bu nasıl kafa. Muhtemelen lousa sendromuna girmişsin. Acilen psikolojik destek almalısın. Yazık o çocuğun yerine koy kendini
01 Yorumla- +1 yıl
Lohusa falan değil çocuk 4 yaşındaymış
+1 yılİnşallah troll soru falandır, gerçekse kafayı yemişsiniz.
10 YorumlaÇocuk adına üzüldüm aptal bir babası ve kalpsiz annesi var umarım geleceği parlak ve mutlu geçer.
40 Yorumla
+1 yılTrol olmasını umuyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Keşke
+1 yılNe kadar zaman oldu çocuğunu doğuralı?
24 Yorumla- +1 yıl
4 yaşında
- +1 yıl
Öncelikle eşinin yaptığı TCK 77/1 maddesine göre suç. Senin rızan olmadan seni hamile bırakamaz. Yorumlarında gördüğüm kadarıyla prezervatifi delerek hamile kalmanı sağlamış. Bu şekilde kandırılarak, rızan olmadan hamile kaldığın çocukla aranda duygusal bir bağ oluşmaması son derece olağan. Kendini suçlama ve bir anne olarak kötü hissetme. Eminim isteyerek, arzu ederek hamile kalsaydın çocuğunu çok seven, çok iyi bir anne olurdun. Sana karşı işlenen bir insanlık suçu var ortada! Buna rağmen özellikle kadınların yaptığı yorumlara çok şaşırdım. Kendin için bir psikolog yardımı almanı öneririm.
- +1 yıl
Beni anladiginiz icin sagolun inanin vicdan azabi icindeyim cocugun bir sucu yok tabi ki bunu asmak istiyorum ama psikologa gidecek durumum yok ne yazikki
+1 yılgezemedim diye 4 yasında bebeyi anne şefkatinden mahrum bırakıyosun hemi
00 YorumlaHayatinda sevdigin insanlari nasil sevdigini dusun.
Gercekten bir psikologa danis bu durumu.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAllah uzun ömür versin öz evladın senin bir zevk uğruna doğurduğun evladın bakmakla hükümlüsün sen
10 Yorumla
+1 yılHayallerin Neler
Ne Yapmayı Planlıyorsun12 Yorumla- +1 yıl
Çok sevdiğim işimden ayrıldım kariyerim bitti hobilerim arkadaslarim gezilerim hepsi bi anda bitti sosyal hayattan kopup izole 4 duvar arasında bi hayata tıkıldım eski hayatımı o kadar özlüyorum ki kocaman bir boşluk hissi eşime ailesine o kadar öfke doluyum ki hayattan bi gram zevk almıyorum sanırım sosyal rollerime çok önem verdim bir anda hepsi elimden gidince buyuk bir bunalima girdim bunu nasıl aşacağim bilemiyorum
- +1 yıl
Tam olarak ne iş yapıyordun detaylı anlatırsan sana yardımcı olmak isterim
intihar fikrinden vazgeç. seversin zamanla mutlaka seveceksin o senden bir parça sonuçta
10 Yorumla
+1 yılTamam inandık inandık
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu intihar saçmalığını bşr kenara bıralım öncelikke
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSiz ne kadar sevmesenizde size ihtiyacı olan bşr evladımız var onu bi düşünün
Psikiyatriste gitmelisin
10 YorumlaGit tedavi gör kardeşim.
10 YorumlaPeki çocuğun suçu günahı ne?
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılo çocuğun ruh halini düşünüyorum kesinlikle psikoloğa git ona bunu yapmaya hakkın yok bilerek yaptığını düşünmüyorum ama yardıma ihtiyacın var kesinlikle. hiçbir çocuk sevgisizlikle büyümemeli
00 Yorumla
+1 yılYatınca iyi ama zevkten 4 köşe olunca mecbur kabulleneceksin
00 Yorumlapsikologa giderek uzman yardımı alarak kurtulursun
10 Yorumla
+1 yılPsikolojik açıdan isterseniz yardımcı olabilirim
15 Yorumla- +1 yıl
Lütfen buna o kadar ihtiyacım var ki normal bir anne olmak istiyorum bu duygulardan kurtulmak istiyorum
- +1 yıl
Özelden yazın yardımcı olabilirsem ne kutlu bana
- +1 yıl
Mesaj atamıyorum 2 xper olman lazım diye uyarı veriyor maalesef siz yazsanız takip ettim
- +1 yıl
Burdakilere güvenme erkek çoğu sana yardımları olmaz güvenme sakın onlara
- +1 yıl
@Ergünkovboy evet genelde bu tür yorumlarda bende sizin gibi düşünüyorum ama bu kez yanlış alarm kadın olduguma yemin edebilirim özele davet ettim çünkü yeterince ve yettiğince uzun ve ayrıntılı dinlemek ve yorum yapmak istedim zaten hanfendiyle uzunca konuştuk yardımcı olmaya çalıştım çünkü bi kadının bi çocuğunun hayatına ışık olabilmek bana onur verirdi umarım faydalı olabilmişimdir
Tavsiyem var
14 Yorumla- +1 yıl
Buyrun
- +1 yıl
Takip ettim
+1 yılBu sorunu aşmanın yolu kolay aslında
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBir kere sen psikologa gidip destek almalısın
10 Yorumla4 yıl geçmiş. Alıştır tedavi ol
10 Yorumla
+1 yılKesınlıkle psigololğa gorun
00 Yorumla
+1 yıl30 yaşında olmuşsun cocuk büyüt ne işin var başka
00 Yorumla- Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > İstemeden hamile kaldım, 4 yaşındaki çocuğumu sevemiyorum, bu psikolojiden nasıl kurtulurum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer