Yeni evliyim, kayınvalidemle altlı üstlü oturmak evliliğimi neden bu kadar zorluyor?

Canım kızlarsoruyor ailem 🥹 burada benim derdimi anlayıp yardımcı olan binlerce insan olacaktır eminim hiç iyi değilim ve yardımınıza çok ihtiyacım var.. 3 aylık evliyim yeni gelinim 30 yaşındayım.. çok olgun ağır oturaklı tatlı dilli içi dış bir kızım yüzüm öyle güleç ki herkes enerjimi çok sever.. evlendim eşimin ailesiyle aynı bina da altlı üstlü oturuyoruz eşimin babası bize ev verdi.. eşim sabah işe gidiyor akşam eve geliyor gün içinde hep ailesiyle oluyorum kendi ailemden ayırt etmiyorum ailesini onlarda beni kendi kızlarından ayırt etmez nazar değmesin.. bizim evimiz üst katta kaynanamlar altta oturuyor.. her akşam yemeğimizi onlarla yiyoruz Buda çok iyi ama yemek yedikten sonra al karını çık evine abi yemekten sonra da saatlerce orada oturuyoruz benim ne özel hayatım ne de mahremim yok.. bu durum beni çok bunalttı yemekten sonra eşim annegilin evinde 2 gündür 3 saate yakın uyuyor gece 11 de evimize çıktıktan sonra ben kocamla zaman mı geçireyim evimin kendi işlerini mi yapayım bu durumdan rahatsız olduğumu söyledim orada bakışımdan dahi anlamıyor hadi gidelim dediğimi eve çıkınca biraz tartıştık koca nasıl uğurlanır nasıl yemek yapılır anamdan gör diye bunca zaman aşağıdaydık hep dedi bana bunları yapmak için fırsat mı veriliyor dedim daha kendi evimde zaman geçiremiyorum dedim ben konuştukça beni kaale almıyor telefonla oynaması beni yok sayması iyice delirtti beni ve yakasından tutup sarstım yakasına yapışmamla bileğimi tutup sıkması bir oldu o hali gözümden gitmiyor 😢 sabah işe gideceği zaman her şeye rağmen gece hiç uyumamama rağmen kalktım kahve yaptım kahvaltı hazırladım elini dahi sürmeden gitti bu mu benim suçum

Yeni evliyim, kayınvalidemle altlı üstlü oturmak evliliğimi neden bu kadar zorluyor?
Cevapla