Evliliğin ilk aylarında eşimin ailesiyle altlı üstlü yaşamak beni neden bu kadar yoruyor?

Eşimle evleneli 4 ay oldu eşimin ailesiyle altlı üstlü oturuyoruz eşim her gün işe gidip geliyor üstüne bir de dün annesi merdivenlerden düştü kaburgasında ve belinde kırıklar var dün ev çok kalabalıktı herkes geçmiş olsuna geldi anneme ben bakıyorum bazen de yoruluyorum tabi kadın hareket etmeden yatıyor sadece ağrısı var ama herkes gelip gidiyor tek ben kalıyorum kolay değil Allah şifasını versin ama cidden yoruluyorum yani evlilikten bir şey anlamadım

Evliliğin ilk aylarında eşimin ailesiyle altlı üstlü yaşamak beni neden bu kadar yoruyor?
Cevapla