9 aylık evliyim kendimi eşimin ailesine bı turlu samimi bulduramadim?

Bilemiyorum.. ne yapmam lazım nasıl samimi olmam lazım.. elimden geleni yapıyorum. Suratın asık diyorlar. yeri geliyor kayinpederimle oturup kızlarının konusamadigi samimi konuşmayı yapıyorum gorumcemlerle eşimin ablaları ben samimi olduğumu düşünüyorum ama duydum ki hiç bı zaman samimi bulmuyolarmis.. bu onların ailelerin de hiç yokmuş bu onları mahfedermis. Ne yapacağımı bilemiyorum
9 aylık evliyim kendimi eşimin ailesine bı turlu samimi bulduramadim?
Cevapla