2 aylık evliyiz eşimin ailesi sürekli bir arada olmak istiyordu normal mi?

5 yıl sonra sevdiğim insanla bi yuva kurmuşum tadını çıkarmak istiyordum ama vicdan azabı çekiyorum ailesiyle olmak istemediğim için. Kayınvalidem evliliğimin ilk haftası iki kez evime geldi çat kapı gündüz yalnız sıkılırmışım. Sıkılmıyorum beni boğuyorsunuz eve alışmaya çalışıyorum dedim. O günden sonra tek gelmedi. Yine de bi şekilde Haftada 2 kez görüşüyorduk çok sıkıldım son zamanlarda kayınpederimin hiç bir davetine gitmedim. Eşime “bizi insan yerine koymuyor kaç kere çağırdık sizin evinize de bir daha adım atmam” demiş. Dün de bana bayağı ağır laf sokmalı story atmış whatsapa 😃 acaba iyi insanların kalbini mi kırdım diyorum ama kimse benim ne istediğimi sormuyor hep bir emrivaki

2 aylık evliyiz eşimin ailesi sürekli bir arada olmak istiyordu normal mi?
Cevapla