2 aydır sürekli eşimin ailesiyle iç içeyiz sürekli onlarda kalıyoruz?

Eşim ailesiyle görüşmüyordu binada barıştı şimdide sürekli onlarla vakit geçirmek istiyor

sürekli aynı evdeyiz evimizde durmuyoruz bile

eşim geç çalışıyor

biz burada kalmaya başladık evimize gidicez dediğimizde yok diyip hep kalın diyorlar

2 aydır sürekli eşimin ailesiyle iç içeyiz sürekli onlarda kalıyoruz?
Cevapla