Evleneli bir ay bile olmadı eşimin ailesi yatılı misafirliğe gelecekmiş. Normal bir şey mi?

1 ay olmadı bile evleneli. balayından döndük bir hafta sonra kocamın annesi aradı, akrabalarıyla falan geleceklermiş yatılı misafirliğe... bu normal bişey mi bana mı saçma geeldi ya

Güncellemeler
1 yıl
balayındayken de kocamı arayıp aranızda sorun var mı diye sormuş. kocam da sorun falan yok ne merak ediyorsan söyleyeyim diye bozdu kendisini :D şimdi de bu çıktı başımıza
Evleneli bir ay bile olmadı eşimin ailesi yatılı misafirliğe gelecekmiş. Normal bir şey mi?
Cevapla