Bayramda eşimin ailesi ile gezmek sizce normal bir durum mu?

Evleneli 2 sene oldu ama bayramlardan nefret ettim. evlendik evleneli her bayram ailesini ziyaret edip ordan eşim ben babası annesi kız kardeşi erkek kardeşi hep beraber tek araba gezmeye gidiyoruz akrabaları çok sıkıldım bu durumdan sizce bu durum normal mi ben artık kocamla başbasa gezmek istiyorum. Sizde mi böylesiniz yoksa Bi bende mi boyle

Bayramda eşimin ailesi ile gezmek sizce normal bir durum mu?
Cevapla