Aile & Toplum Bayramlarda anne babamızla akraba gezmemiz tuhaf mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Ben 22 yaşındayım kardeşim 17 Güncellemeler+1 yıl Kardeşim de kız Bayramlarda anne babamızla akraba gezmemiz tuhaf mı? Cevapla Babalık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Kardan_adam07 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Utanma gez. annen baban gidince oturur düşünürsün keşke böyle dusunmeseydim diye. hayati başkaları için yaşamayın başkalarının gözünde nasıl görüneceğinizin hesabını yapmayın. yapiyorsanizda annenizi babanizi hesaba katmayın. annesiz babasız kalınca anlarsın dünyada biz neyiz kimiz nerdeyiz ne yapıyoruz. 0 0 Yorumla
Onlygirl_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 67% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Gayet normal sonuçta ziyaret ederken ailecek gitmek daha uygun olur. 0 0 Yorumla
Diyarbakıırlı_21 Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Neden niye öyle bişi sordun şimdi ters den bişimi oldu? 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çok saçma oluyor o tarz şeyler ya çok sıkılıyorum ben sadece beleş yemek meyve çay olmasi güzel o da evdekinin tadını vermiyor zaten 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Yok benim hoşuma gidiyor ama kardeşim gitmeyelim küçük çocuk değiliz tuhaf oluyor diyor koca arar gibi diyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Haklı bencede hem yasitiniz birileri yoksa gitmeyin evde takılın ev işi yapın daha çok faydalı olur bence Yorumla
Bycnyn Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Aileyle gitmek daha iyi boş ver. Boş muhabbet yapmak zorunda olan ailen oluyor. Öbür türlü bayramdan bayrama gördüğün kişilerle samimiyetsiz diyaloglar kurmaya çalışıyorsun. Ailenle git kafan rahat etsin. 0 0 Yorumla
Kelebek4848 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Neden tuhaf olsun akraba gezerken zaten bütün aile birlikte olur, amaç budur, birlik ve beraberlik. 0 0 Yorumla
tuXba Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı. Zorla degilse, normal 0 0 Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. İşkence demek daha doğru olur 0 0 Yorumla
xxebruuxx90 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Yoo çok güzel ben her yeri gezdim kiz kardeşimle🤣 0 0 Yorumla
Skol85 Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 660 cevap paylaştı. Siz boş verin ben dolaştırayım sizi 😜 0 0 Yorumla
Bogaburcuu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 67% +1 yıl Tuhaf değil ama bu duumda kalmak çoook sıkıcı 0 0 Yorumla
Copernicus Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yoo. Normal 0 0 Yorumla
Angarali-Bebesi Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 626 cevap paylaştı. cok normal 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Gayet normal 0 0 Yorumla
ertekinst Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 610 cevap paylaştı. Hayir normal bir şey 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Bence guzel birsey 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Utanma gez. annen baban gidince oturur düşünürsün keşke böyle dusunmeseydim diye. hayati başkaları için yaşamayın başkalarının gözünde nasıl görüneceğinizin hesabını yapmayın. yapiyorsanizda annenizi babanizi hesaba katmayın. annesiz babasız kalınca anlarsın dünyada biz neyiz kimiz nerdeyiz ne yapıyoruz.
Gayet normal sonuçta ziyaret ederken ailecek gitmek daha uygun olur.
Neden niye öyle bişi sordun şimdi ters den bişimi oldu?
Çok saçma oluyor o tarz şeyler ya çok sıkılıyorum ben sadece beleş yemek meyve çay olmasi güzel o da evdekinin tadını vermiyor zaten
Yok benim hoşuma gidiyor ama kardeşim gitmeyelim küçük çocuk değiliz tuhaf oluyor diyor koca arar gibi diyor
Haklı bencede hem yasitiniz birileri yoksa gitmeyin evde takılın ev işi yapın daha çok faydalı olur bence
Aileyle gitmek daha iyi boş ver. Boş muhabbet yapmak zorunda olan ailen oluyor. Öbür türlü bayramdan bayrama gördüğün kişilerle samimiyetsiz diyaloglar kurmaya çalışıyorsun. Ailenle git kafan rahat etsin.
Neden tuhaf olsun akraba gezerken zaten bütün aile birlikte olur, amaç budur, birlik ve beraberlik.
Tam tersine
Çok tatlış
Zorla degilse, normal
Ben dedemgilinkini bile kutlamadım.
İşkence demek daha doğru olur
Yoo çok güzel ben her yeri gezdim kiz kardeşimle🤣
Siz boş verin ben dolaştırayım sizi 😜
Tuhaf değil ama bu duumda kalmak çoook sıkıcı
Ayıp değil isteyen gezebilir, isteyen gezmez
Tuhaf
Yoo. Normal
Gayet normal
cok normal
Gayet normal
değil
Normal
Hayir normal bir şey
Değil
Yoooo usulü öyle
Tuhaf
Bence guzel birsey
Gayet eğlenceli
Evet
Normal degil
Yoo gayet normal