Ailem bu kadar mutsuz ve yorgunken evleniyor olmak bende neden suçluluk hissi yaratıyor?

babam emekli ama parayı yetiremediği için sabah akşam çalışıyor, annem nerdeyse 100 yaşındaki annesine bakıyor güç bela, bu arada ikisi de 60 yaşında.. enerjileri yok mutlu değiller, annem zayıflıyor, hatta babam bile yıllardır kilolu olan adamın zayıfladığını görüyorum. bende çalışıyorum fakat evlilik sürecindeyim tüm param borca takside gidiyor. ailem böyleyken evleniyor olmak suçluluk hissettiriyor. siz nedersiniz?

Ailem bu kadar mutsuz ve yorgunken evleniyor olmak bende neden suçluluk hissi yaratıyor?
Cevapla