Babamı kaybettikten sonra bu kadar değişmek ve sürekli ağlamak normal mi 😢?


Babam öleli 1 bucuk sene oldu o gitti gideli herşeyim çok değişti çok rahat bi kız oldum ilk defa bi erkek gögüslerimi gördü ilk defa ben bir erkeği çıplak gördüm ilerisi yaşanmadı ama bu bile benim için çok ayıp her hün buna ağlıyorum:(

onun mezarının olduğu şehre bile gidemiyorum o şehrin adını duyunca ağlama krizleri geliyo

babam annemin çalışmasına izin vermezdi annem bulaşıkcılık yapıyor şimdi her eve geldiğinde ağlıyorum hep ağlıyprum normwl mi:( 26 yasındayım

Babamı kaybettikten sonra bu kadar değişmek ve sürekli ağlamak normal mi 😢?
Cevapla