Annemi kaybettikten sonra babamı böyle görünce neden bu kadar duygulanıp ağlıyorum?

Şimdi çok saçma olabilir ama sormam lazımdı. Benim annem 1 sene önce vefat etti 3 kız kardeş 1 baba yaşıyoruz. Normalde ablam evde olur bizim ihtiyaçlarımızı karşılar yemek falan fiskan kısaca ama gezmeye şehir dışına çıktı birkaç günlüğüne, ben de okula öğlen gittiğim için akşam geliyorum eve evde yemek yoktu, ya babamı dünden kalan yemeği yerken görünce oturup saatlerce ağladım ya hani durumumuz da kötü değil ama sanki yoksullukta yaşıyormuşuz gibi duruyor bu da beni feci üzüyor ablam evlendiğinde ben ne yapacağım ya ben babamı her gün böyle görüp ağlayamam ki

Annemi kaybettikten sonra babamı böyle görünce neden bu kadar duygulanıp ağlıyorum?
Cevapla