4 ay önce babamı kaybettim acım dinmiyor napıcam?

Yokluğunu çok derinden hissediyorum kendimi çok güçsüz çok çaresiz hissediyorum. Babam vefat ettkten sonra kimse bizi arayıp sormadı bir sıkıntınız var mı demedi kiracımız 2 aylık kirayı vermedi evede bir sürü zarar verdi gitti. Babam varken kimsenin buna cesareti yoktu o kadar zoruma gidiyor kio kadar üzülüyorum ki toparlanamıyorum her an yokluğunu o kadar derinden hissediyorum ki babam olsa böyle olmazdı diyorum canım çok acıyor. Allah bu acıyı kimseye yaşatmasın.
4 ay önce babamı kaybettim acım dinmiyor napıcam?
Cevapla