Babamı kaybettim ve toparlanamıyorum. Destek mi almalıyım, zamanla mı geçer bu acı?

Babamı kaybettim 6 Şubat’a ve toparlanamıyorum. kardeşlerim normale döndü ama ben hayat bitmiş gibi acılara gömüldüm.. nasıl bu kadar kolay kabulleniyorlar anlayamıyorum?
Adı geçtiği anda hıçkırarak ağlamaya başlıyorum, kızıyorlar bana
Babamı kaybettim ve toparlanamıyorum. Destek mi almalıyım, zamanla mı geçer bu acı?
Babamı kaybettim ve toparlanamıyorum. Destek mi almalıyım, zamanla mı geçer bu acı?
Cevapla