Babamı kaybedeli 1 buçuk ay oldu, acı hissetmiyorum bir akıl verin?

Bu hayatta aşık olduğum adamı defnedeli bir buçuk ay oldu. Acı hissetmiyorum ama. Ağlamamak için günde bir bardak dahi su içmiyorum. Hissetmiyorum abi yok... sanki eve gidince gene orda olacak onun cansız bedenini bulduğum koltukta olucak. Ya abi baba ölür mü? o nasıl laf ya , bazen sesini ve yüzünü unutur gibi oluyorum, kalbimi yerinden sökercesine bir acıyla Allah'a dua ediyorum Allah ım unutuyorum onu , nolur rüyamda göriyim diye görüyorum bende. Ya insanın babasını görmek için dua etmesi nasıl bir şey ya? Rüyamda 'ölürken acı çektin mi, ' diye sorup cevabından korkmam öyle bir şey ki... 1 sene önce babamla tartışmıştık 'ölünce ararsınız beni' demişti. Acım niye dinmiyor... ha niye? üstünden 50 gün geçti niye geçmiyor? Ben bu hayatta daha nasıl yaşarım... Biri bir akıl versin be
Babamı kaybedeli 1 buçuk ay oldu, acı hissetmiyorum bir akıl verin?
Cevapla