3 ay önce babam öldü bir şey hissetmiyorum sizce ben hayırsız evlat mıyım?

Üzüntü vs yok ilk haberi aldığımda da bir şey hiissetmemistim, sonradan ağladım. Şu aralar içimde bir huzur , mutluluk var. nedenini bilmiyorum eskiden karamsar biriydim içimde bir umut var artık, bazen o umut gidiyor yine karamsar oluyorum. bilmiyorum bı boşluktayim sanki , bazen düşünüyorum ben hayırsız evlat mıyım diye sizce öyle miyim?
Güncellemeler
+1 yıl
Baba kız ilişkimiz yoktu
3 ay önce babam öldü bir şey hissetmiyorum sizce ben hayırsız evlat mıyım?
Cevapla