Güncellemeler
+1 yıl
Baba kız ilişkimiz yoktu
Benimde babam 1 yıl oluyor öleli zaman zaman duygu değişimi olabiliyor ben çok ağlamıştım tabi onunla olan yaşantında bunu etkiliyor
Cevap
4Cevap
Ben de sizin gibiyim hanımefendi hayırsızlıkla ilgisi yok sadece güçlü bir yapıya sahipsiniz
Allh rahmet eylesin ilişkiniz iyi olmadığından
Eziyeti varmiydi babanin
Normaldir hislerin ama iyi degil iste. Allah'a havale et bence
Allah'a havale edecek bir şey yok
Nasıl davranırdi baban
Garip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?