Babam öldükten sonra yas sürecinde sürekli ağlamak normal mi, nasıl başa çıkabilirim 😔?

Babam 2024 mayısta öldü. Sürekli ağlıyorum mesela birilerini görüyorum işte arabalarda hani mola veriyolar ya aklıma babamla olan anılar geliyor yzun yolculukta hep benzinşiğe gider birşeyler alırdı. Birisi baba der direkt ağlarım babamın yokluğunda uygunsuz şeyler de yaptığım oldu ve çok çok çok çok pişmanım sürekli ağlıyorum babamın yokluğuna. Araba görünce direkt ağlıyorum babam çom sevdi arabaları. Bu gece rüyamda gördüm sımsıkı sarılmıştım bunun anlamı nedir :( Oyuncu olmak istiyorum ama sosyal medyadaki fotoğraflarım açık diye o imkan da gitti hayatım karardı:(

Babam öldükten sonra yas sürecinde sürekli ağlamak normal mi, nasıl başa çıkabilirim 😔?
Cevapla