Arkadaşlar cidden ben bu konuda napacagimi bilmiyorum. daha az önce babamla bi konuda konuşurken ona karşılık olarak cevap verdim ve nasıl bir anda olduğunu anlamadan hemen ağlıyorum kendimi tutamıyorum bu sürekli oluyo ama sadcee babama karşı böyleyim mesela annemle bi konu da tartışırken annem bana kötü bisi söylese bile üzülmüyorum veya karşılık verdiğim zmn babamla olduğu gibi hemen gözlerim yaşarmiyor ağlamıyorum. Neden böyle gercekten bilmiyorum babam da hemen ağlıyorsun flm seyelr diyor ve bu beni daha çok aglatiyor
:( bu psikolojik bir şey olabilir mi diye dusunmyor değilim. Ne yapamam gerekiyor yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ederim...
:( bu psikolojik bir şey olabilir mi diye dusunmyor değilim. Ne yapamam gerekiyor yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ederim...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Babanla ilgili geçmişten gelen kırgınlıkların var muhtemelen çok seviyorsun ve ona karşı içinde böyle şeylerin kalmasını da istemiyorsun
Evt galiba öyle babamı seviyorum ama sevgimi göstermiyorum oda bana karşı öyle çocukken yine iyidi sarıldığını öptüğünü hatırlıyorum ama şu an gerçekten hiç öyle değil bana bi kere sarıldığını hatırlamıyorum. ama bence sorun babamda bana sevgi sözcükleri söylemek yerine surkeli hakaret etti çok kötü seyelr olmasa bile kırılıyorum ve üzülüyorum.
Seçim yapman gerekiyor zor biliyorum ama ya onu karşına alıp konuşman kabullenmen ya da ilişkinizi bu şekilde devam ettirmen gerekiyor
Haklısın bunun boyle devam etmesini istemiyorum kendimi iyi hissettiğim zaman konuşacağım. teşekkür ederim :)
Rica ederim
Babanla yaşadığın herhangi bir kötü travmatik olay var mı? Baba figürü olunca cocuklar çekinir ve korkar tepkisel bir süreç baslar.
Yok ama babamla ilişkimiz diğerleri gibi değil bana sevgisini göstermiyor bende ona karsi öyleyim aramızda güzel bi ilişki yok açıkçası o yüzden de olabilir.
Dediğim gibi tamamen baba figürü etkisi. Baba ile kurulan az iletişim ondan çekinmeni sağlıyor olabilir. Baba ile arkadaş olunmalı.
maalesef bu biraz zor ama neyse
Yardımcı olabileceğim bir durum var mı
Teşekkür ederim yardımların için. bundan sonrası bende artık babamla aglmadan düzgünce konuşmaya çalışacağım boyle devam etmesini istemiyorum
seviyelerimiz xper 1 yani iletişim kurmak için xper3 olmak gerekiyor. Eğer bir durum sorun olursa mesaj atabilirsin.
Tmdir teşekkür ederim
rica ederim iyi günler
Annene göre babam daha çok üzerinde durur mu ilgi açısından
Babamın bana ilgi gösterdiğini düşünmüyorum
Belkide babanın bi baba olarak sende dolduramadığı bazı yerler vardır.
Onun sana en ufak sözü bile bu yüzden ağır geliyor olabilir.
Yani sana baban tarafından gösterilmemiş ilginin boşluğunu o kızdığında daha çok yoğun hissediyor olabilirsin
Evet gerçekten böyle bende onun bana sevgi gostermsini istiyorum kendi içimde ama öyle olmadigi için da bana fazla ağır geliyor.
Yorumların için gerçekten teşekkür ederim bana bunları söyleyerek çok yardımcı oldun 🫶
Rica ederimm ❤️
Ona karşı hassassındır
Bende de öyle geçen hafta bıçaklar çekildi ben pişman olup ağladım
Üzüldüm...
Ailemi secemedim
Ağla rahatla ne diyeyim
çok sert mi davranıyor
Yani bilmiyorum babam sanki bana sadcee para vermek icin varmış gibi. çoğu zmn hakaret içeren sozler kullaniyo argo kelimeler mesela cidden hiç hoşlanmıyorum böyle konuşmasından. iyi davrandığı da oluyo ama gerçekten ayarsız biri
babaların geneli böyle galiba benim babam çok yumuşak bir adama hiç kırmadı beni ama çoğu arkadaşım seninle benzer şeyler söylüyor maalesef
Senin gibiler çok şanslı gerçekten. Bir kız çocuğunun her koşulda babasının arkasında olduğunu hissetmesi ve onu sevdiğini bilmesi kadar değerli bisi yok heralde