Babamla tartışırken istemsiz bir şekilde sürekli ağlıyorum ve tutamıyorum?

Arkadaşlar cidden ben bu konuda napacagimi bilmiyorum. daha az önce babamla bi konuda konuşurken ona karşılık olarak cevap verdim ve nasıl bir anda olduğunu anlamadan hemen ağlıyorum kendimi tutamıyorum bu sürekli oluyo ama sadcee babama karşı böyleyim mesela annemle bi konu da tartışırken annem bana kötü bisi söylese bile üzülmüyorum veya karşılık verdiğim zmn babamla olduğu gibi hemen gözlerim yaşarmiyor ağlamıyorum. Neden böyle gercekten bilmiyorum babam da hemen ağlıyorsun flm seyelr diyor ve bu beni daha çok aglatiyor
:( bu psikolojik bir şey olabilir mi diye dusunmyor değilim. Ne yapamam gerekiyor yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ederim...
Babamla tartışırken istemsiz bir şekilde sürekli ağlıyorum ve tutamıyorum?
Cevapla