Eşimi terk ettim, kayınvalidem ve kardeşleri tarafından rahatsız ediliyorum?

Aynı şehirde yaşıyoruz, sürekli apartmanımın önünde bitiriyorlar, hakaret ediyorlar. Geçen gün fiziksel olarak bile saldırdılar. Şikayetçi oldum ama gelmeye devam ediyorlar. Eşimle (eski demek isterim ama hala boşanma sürecindeyiz) konuştum, bana yaptıklarından sonra hak ediyorsun, ben sana göstericem diyor. Ama terk etme sebebim onun bana el kaldırmasıydı. Altınları alıp anne evine döndüm. Şimdi de bela işte.. napıcam, şikayet yemiyor
Eşimi terk ettim, kayınvalidem ve kardeşleri tarafından rahatsız ediliyorum?
Cevapla