Nişanlımın ailesi hiçbir şekilde yanımda olmazken sürekli benden adım bekleniyor?

Annem kanser hastası. Uzun süre de yoğun bakımda kaldı ve bir akrabası ve ailesinden biri bile bişeye ihtiyacınız var mı geçmiş olsun için aramadılar ama nişanlımın halasının eşi ameliyat oldu ben de kayınvalidemi aradım yapabileceğim bir şey var mı gibisinden ve bana halasını aramamı söyledi. Aradım onunla hiçbir irtibatımız olmamasına rağmen ama bu sefer de hastahane ziyaretine gitmemi istiyor. Oysaki onlar hiçbir şekilde zor günümde aramadı. Kimse bana karşı sorumluluk hissetmezken herkes benden bir şeyler bekliyor. Sizce nişanlımın hatrına gitmeli miyim?

Nişanlımın ailesi hiçbir şekilde yanımda olmazken sürekli benden adım bekleniyor?
Cevapla