Eşim benden boşanıyor. Ailem yanımda değil. Eşimin evinde olsam o huzursuzluk veriyor aile evinde kardeşlerim? Çok bunaldım?

Her şey üstüme geliyor sanki duvarlar bile. Hiç bir yere sığamıyorum siz olsanız napardınız.
Eşim benden boşanıyor. Ailem yanımda değil. Eşimin evinde olsam o huzursuzluk veriyor aile evinde kardeşlerim? Çok bunaldım?
Cevapla