Eşim beni çok değiştirdi ne yapacağım böyle?

1 sene sevgili kaldık, 1 senedir de evliyiz. Evlendikten sonra ben psikolojik olarak çok değiştim. Daha tahammülsüz ve daha öfkeli oldum. Yani kadın enerjim çok düştü neyde sıkıntı var çözemedim. Onu davranışları konusunda çok erkeksi bulmamaya başladım. Zayıf bir erkek gibi geliyor gözüme. İlgimi çekmemeye başladı. Beni rahatsiz eden konular var kaç defa konuştum içten anlattım ama çözeceğini söyledi kaç defa ama ortada bir şey yok halen aynı halen aynı. Bazen ilgisiz kalıyor bana karşı yorgunum diyip bahane ediyor. Yorgunum bana bahane geliyor yani bir sarılmak öpmek ile yorgun olmanin ne alakası var ki. Hiç gezdirmiyor bir yere götürmüyor beraber yeni yerler gezemiyoruz. Parayı bahane ediyor. Sıfırdan başladık biz diyor evin düzeni bitsin düzelecek diyor. ben zamana değer veren biriyim. Yaşım geçiyor ne zaman duzelip ne zaman vakit gecirip de ne zaman cocuk olacak. Balayı bile yapamadık ilk evlendigimizde ilk evlilik heyecani bile olmadı. Bunun para sorunu yüzünden evlilik teklifi bile alamadim Şu an evlilik yuzuklerimiz bile yok o sekilde sevdim kabullendim onu ama o bana eksik hissettiriyor. 7 8 aydır ne hediye ne cicek hicbirsey almamisti gecen kavga ettik diye sansimi deneyim belki barisirim diye cicek almis ama hic sevinemedim bir tuhaf hissettim yani. Sevgiliyken her ayimizi pasta alip kutlardik doğum gunumde hediye bile almadi kac aydir alcam alcam diyip durdu param yok diyip duruyor. En azından doğum günümü kutlamasini bekledim onu da yapmadi. Bazı şeylerin çözülmesi için konusuyorum onunla içimi döküyorum ama o susuyor dinliyor sadece. Hiçbir şey demiyor bana. Susması beni daha çok sinir ediyor. Çok değişik biri olmaya başladı beni de hırçın biri yapmaya başladı. Yaklaşmak bile istemiyorum artık ona. Ne yapmalıyım
Eşim beni çok değiştirdi ne yapacağım böyle?
Cevapla