Yalnız olmak çok ağır gerçekten ne yapmalıyım?

Hiç arkadaşım yok 4 5 yıldır en son cok küçükken vardı lisede dislandigim için olmadı nereye gitsem yalnız bir cafe bir alışveriş hep yalnızım sosyal medyada tanımadığım insanlar beğeniyor fotoğraflarımı sosyal medyada bile çok yalnızım dışarı çıksam herkes grup grup arkadaşı ile ben dayanamıyorum gözlerim doluyor disarda doğum günümde hiç kutlayan olmadı doğum günümü hep tanımadığım insanlar kutladı instada
Yalnız olmak çok ağır gerçekten ne yapmalıyım?
Cevapla