Çok yalnızım ne yapmam gerek?

Gerçek anlamda çok yalnızım 18 yaşındayım en sosyal olmam gereken yaşlarda tek başımayım bu yalnızlığımı ergenleğime vurmayın lütfen çok deniyorum okuldaki arkadaşlarımın gittiği yerlere park kafe vs yerlere gidiyorum belki görüp selam verirler bi sohbetimiz olur yok sürekli görmezden geliniyorum şimdi diyeceksiniz hadi oradan hiç mesaj atanın da mı yok gerçekten yok telefonuma tek gelen bildirim twitch bildirimi rehberimde 8 kişi kayıtlı 5 i ailem zaten geri kalan restoran numarası gerçekten çok mutsuz bi dönemdeyim her gün internet kafeye gidip oyun oynuyorum en azından oyunlar mutsuzluğumu bir süre de olsa unutturmama yardımcı oluyor kendimi internetin renkli dünyasına kaptiriyorum lütfen benim için çok ciddi bir mesele tavsiyeniz varsa belirtin.
Çok yalnızım ne yapmam gerek?
Cevapla