Çok yalnızım ne yapmam gerekiyor?

Çok yalnızım beni kimse aramıo kimse mesaj atmıo kimse konuşmuo ailem bu durumu geçiştirse de yalnızlıktan oyundan arkadaş bulmaya başladım bi aralar gerçekten nabıcamı bilmiyorum çünkü tek gittiğim yer okul ve orada da hiç arkadaşım yok 17 yaşına geldim bi kere bile sevgilim olmadı olsa bile sanaldan yaptım gerçekte bi kere bile olmadı sizce bunun nedeni nedir ve bu durumdan nası kurtulabilirim kimse beni çağırmıo hiç bi yere her yere ailemle gitmekten gerçekten bıktım olmuo gerçekten senelerdir arkadaşım olduysa da bana kazık attı ve hayatımdan çıktı ben gerçekten bu durum yüzünden psikoloğa gitmekten bıktım
Çok yalnızım ne yapmam gerekiyor?
Cevapla