Çok yalnız ve asosyalim ne yapabilirim?

21 yaşındayım çok çevrem olmadı ama olan yakın arkadaşlarımdan da kazık yedim ve hayatımda annemden başka kimsem yok. Gezmek istesem hiçbir yakınım yok. Güzel bakımlı bir kızım sosyal medya hesaplarımda yazan çok oluyor ama ben sevgili istemiyorum. Çok yalnızım ve asosyal bir hayatım var. Çok üzgünüm, ağlayasım var ve depresyonda gibi yaşıyorum. Nasıl arkadaş bulabilirim?
Çok yalnız ve asosyalim ne yapabilirim?
Cevapla