Yaslilarla ugrasmak niye bu kadar zor?

Anneannem ve dedemin pesinden kosturmaktan o kadar yoruldum ki. Anlatiyosun anlatiyosun anlamamazliktan geliyorlar, anlamaya calissalar hadi neyse bir sey demeyeceğim. Hem benden yardım isteyip hemde kendi kafalarina gore is yapiyorlar. Kole ettiler iyice beni oyle bi aglaniyorlar ki sanarsin olefekler. Bende endiselenip gidiyorum onlara sonra bi bakiyorum gucuyle sagligi ile beni gecer. Senelerdir ayni konuyu konusuyoruz sıkılmıyorlar. Kendimi uzgun hissediyorum gelemem desem gel bize konuşuruz diyor. Daha da perisan oluyorum onlara gittikce. Anlamadiklari sey oluyor olabilir ona bir sey demiyorum saatlerfe anlatayim ezberleteyim sıkıntı yok ya ama bi insan hic mi ugrasmaz ogrenmek icin. Maksat ben geleyim de onlari yapayim. Deli gibi paralari var buyuk borclara girdim 200 tlye bile muhtac kaldim, ama para yok bizde de diyorlar. Fakir olsalar tek maasla gecinsiler hadi eyvallah o da yok her seyleri var akliniza gelebilecek. Bana para vermek zorunda degiller ama ben her zaman senin yanindayim her zaman anneannenle deden burada bilmem ne demesinler o zaman. Kiracilari var bir suru istedigi parayi vermiyorlar diye cikarmak istiyorlar diyorum kontrat var, kontrat oldugu surece cikaramazsin bu bi suc diyorum yok oyle bir sey diyor. Insanlar ucuza kira bulmus oturuyorlar evin degeri de o zaten hadi onu gectim oyle kafalarina gore cik gir kira arttir muhabbeti de yapamazlar. Vallahi ugrasmaktan cok sıkıldım bir kere konusmadim hastaneden telefon geldi fenalasmis ikisi de ya sabir @q. Vicdan azabi da cektirdiler bana kaldim boyle ortada. Neyse az bucuk icimi doktum rahatladim okuyanlara tesekkurler bb
Yaslilarla ugrasmak niye bu kadar zor?
Cevapla