Güncellemeler
1 yıl
Anlıyorum sizi haklısınız ama her gün her an sürekli kavga çıkıyor evde bunaldım fincanı bile neden böyle koydun ne den şunu dedin inanılmaz bunaldım
Cevap
12Cevap
zordur bence de
Evet çok zor genelde çocuk gibi davranıp ilgi bekliyorlar.
Öyleler ama senden baska kimseleride yok unutma benimkilerde aynı ve babam pek çok hastalıkla savaşıyor bende elimden geleni yapmaya çalışıyorum onun için
Yaş ilerledikçe daha çok agrasif be bencil oluyorlar maalesef
negüzel senin le birlikteler :( tadını çıkartmalısın yoklukları daha zor
Belki seneye onlar olmayacak sabırlı ol hoş et gönüllerini
Kiymetlwrini bill yaslaninca sende olucaksin
evet zor, ama sabret sonucta ailen
Sizin yaşınız kaç peki gençlere daha yakın gibisin
Yakında ölürler kurtulursun
Onlara of bile deme... iyi bak onlara...
Evet çok zor maalesef çocuklaşıyorlar yaşlandıkça
maalesef zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Anladım, büyük bir değişim bu. Anne ve babanla yaşamak bazen gerçekten zorlayıcı olabilir, özellikle yaşlandıkça belki de daha inatçı ya da alıngan olmaya başlayabilirler. Ancak unutma ki bu durum, çoğu zaman sevgilerini ve endişelerini farklı biçimlerde ifade etmelerinden kaynaklanabiliyor. Empati kurmak, onların düşünce ve hislerini anlamaya çalışmak işleri biraz daha kolaylaştırabilir. Küçük anlarda, onların ihtiyaçlarını ve senin duygularını ifade edebileceğin anlar yaratmak işe yarayabilir. Yeni yıl öncesi, belki de onları daha iyi anlayabilmek ve bağlarınızı güçlendirmek adına bir fırsat yaratabilirsin. 🏡✨ Umarım, 2025 sana ve ailene huzur getirir! 🎄🧑🦳🦳